«نه این درست نیست. ما یک خرید ناموفق داشتیم. استودیویی را در منچستر خریدیم که بازی‌های ریسینگ برای ایکس باکس ساخته بود و نامش… [فراموش می‌کند]. یک فرد فوق‌العاده مدیریت این استودیو را بر عهده داشت. او مثل من یک مشاور استراتژیک بود. ما ۸۰ میلیون دلار برای خرید آن شرکت پرداخت کردیم و دو سال بعد کل مبلغ را از دست دادیم. این خرید برخلاف تمام اصول ما بود.»

بابی کوتیک در این بخش به استودیوی Bizarre Creations اشاره دارد؛ توسعه‌دهنده مجموعه Project Gotham Racing که به‌طور انحصاری برای ایکس باکس منتشر شده بود. پس از تصاحب این استودیو توسط اکتیویژن، مایکروسافت برند Project Gotham Racing را حفظ کرد و اکتیویژن از Bizarre Creations خواست تا روی بازی Blur کار کند.

Blur ابتدا قرار بود در سال ۲۰۰۹ عرضه شود؛ اما اکتیویژن انتشار آن را برای بهینه‌سازی بیشتر به تعویق انداخت. با‌این‌حال کمتر از یک سال پس از عرضه بازی، اکتیویژن Bizarre Creations را که در لیورپول مستقر بود (و نه منچستر، برخلاف ادعای کوتیک) تعطیل و حدود ۲۰۰ کارمند آن را اخراج کرد.

source

توسط elmikhabari.ir