متیوس توماسکیویچ، کارگردان خلاق The Blood of Dawnwalker، در مصاحبه جدید خود گفت که برایش مهم نیست مخاطبین این عنوان را یک نقشآفرینی AA ،AAA یا حتی AAAA خطاب قرار دهند، هدف او رسیدن به کیفیتی مشابه The Witcher 3 است، عنوانی که خود او طراح ارشد ماموریتهایش بود.
توماسکیویچ در این باره گفت:
از نظر کیفیت، ما قطعاً خروجی AAA را هدف قرار دادهایم، زیرا در ابتدا نیز چنین آثاری را خلق میکردیم، کیفیتی در حد The Witcher 3. قطعاً بازیهای ما از نظر میزان محتوا و ساعات گیمپلی، در حد چنین اثری نخواهند بود، زیرا استودیوی کوچکتری هستیم. ما میخواهیم چیزی خلق کنیم از که از نظر کیفیت فوقالعاده باشد و از نظر میزان ساعات گیمپلی کوتاهتر.
توماسکیویچ در ادامه تایید کرد که او و تیمش یک گیمپلی ۳۰ تا ۴۰ ساعت را برای Blood of Dawnwalker هدف قرار دادهاند. او در این باره گفت:
در مقایسه با یک اثر غولپیکر مانند The Witcher، که بیش از ۱۰۰ ساعت گیمپلی را هدف قرار داده بودیم و برخی از پلیرها حتی ۲۰۰ یا ۳۰۰ ساعت زمان صرف آن کردند، بازی ما چندان عظیم نیست. اما صادقانه فکر نمیکنم عظمت یک بازی برای سنجش عامل مناسبی باشد، بازیهایی مانند Call of Duty وجود دارند که با کمپین داستانی +۱۰۰ ساعت عرضه نمیشوند، اما همچنان گیمرها آنها را AA یا مستقل خطاب نمیکنند.
بازی The Blood of Dawnwalker برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC در دست ساخت قرار دارد.
source