دنباله Cyberpunk 2077 بر اساس یک آگهی استخدامی جدید دارای واقعی‌ترین و واکنش‌پذیرترین سیستم جمعیت در بین تمام بازی‌های تاریخ خواهد بود. اطلاعات جدید از وبسایت VG247 می‌آید و از طریق پست اخیر پاول ساسکو در توییتر مشخص شد که در مورد ۷ فرصت شغلی برای «سایبرپانک بعدی» صحبت می‌کند.

اگر کمی عمیق‌تر به مسئولیت‌های روزانه طراح ارشد برخوردها (Lead Encounter Designer) نگاه کنید، این آگهی نشان می‌دهد که CD Project Red در حال کار روی ایجاد پیشرفته‌ترین سیستم جمعیت تاریخ برای سایبرپانک بعدی است و بر واقع‌گرایی و واکنش‌پذیری NPCها تمرکز خواهد کرد.

جامعه بازیکنان شروع به اشتراک‌گذاری نظرات خود در مورد این سیستم جمعیت آینده برای دنباله Cyberpunk 2077 در سابردیت r/cyberpunkgame کردند. بازیکنان در حال بحث در مورد این موضوع هستند که آیا توسعه‌دهندگان باید روی یک شهر کاملا جدید کار کنند یا نایت‌سیتی (Night City) موجود را بهبود بخشیده و تکامل دهند تا آن را بیشتر گسترش دهند.

بسیاری سیستم جمعیت بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V را با Cyberpunk 2077 اصلی مقایسه کرده‌اند. برخی هم از خود می‌پرسند که آیا سیستم جمعیت سایبرپانک بعدی می‌تواند از آنچه راکستار با GTA 6 می‌سازد، پیشی بگیرد یا خیر.

Cyberpunk 2077

بسیاری از جزئیات مربوط به دنباله Cyberpunk 2077 در حال حاضر معلوم نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که به صورت داخلی با نام پروژه Orion شناخته می‌شود. توسعه‌دهندگان همچنین اعلام کرده‌اند که یک «داستان منحصر به فرد آمریکایی» با «انرژی پانک» دارد و به لطف استودیوی بوستون، دنباله آن حس آمریکایی‌تری خواهد داشت.

عنوان Cyberpunk 2077 اولین بازی بود که از DLSS 4 پشتیبانی کرد. همچنین CDPR اجازه نخواهد داد Witcher 4 در زمان عرضه تجربه دیگری مانند ابتدای سایبرپانک ۲۰۷۷ رقم بزند.

source

توسط elmikhabari.ir