توسعه‌دهندگان بازی DOOM: The Dark Ages تصمیم گرفته‌اند تا ماجراجویی‌های جدید مجموعه را به سمت جهانی فانتزی و قرون وسطایی ببرند. حال هوگو مارتین، کارگردان بازی در مصاحبه اخیرش با مجله Edge خاطرنشان کرده است که استودیو id Software به این دلیل جهانی فانتزی و قرون وسطایی را طراحی کرد تا بازیکن‌ها حسی تاریک‌ و شیطانی‌ از پیشروی در آن داشته باشند.

علاوه‌براین قرار گرفتن داستان بازی DOOM: The Dark Ages در جهانی جدید به این معنا خواهد بود که بازیکن به سلاح‌های منحصربه‌فردی متناسب با پس‌زمینه و شکنجه‌های قرون وسطایی دسترسی خواهد داشت؛ برای مثال یکی از سلاح‌هایی که با الهام از شکنجه‌ها و کشتارهای قرون وسطا طراحی شده است، Rail Spike خواهد بود که به‌عنوان چکشی سنگین و تکه‌تکه کننده برای شکستن استخوان‌ اهریمن‌ها توصیف شده است.

هوگو مارتین دراین‌باره توضیح داد: «یکی از دلایلی که ما تصمیم گرفتیم تا بازی DOOM: The Dark Ages را به جهانی فانتزی و قرون وسطایی ببریم، این بود که بتوانیم سلاح و تجهیزاتی که احساس تاریکی و شومی بیشتری القا می‌کنند را به آن اضافه کنیم. وقتی به یک اثر فانتزی تاریک و قرون وسطایی فکر می‌کنید، معمولا ابزار شکنجه، طناب، زنجیر و میخ به ذهن شما می‌رسند.»

source

توسط elmikhabari.ir