به نقل از سایت گیمینگ‌بولت، مارکین بلاچا، مدیرعامل استودیو سی‌دی پراجکت، در توییتر (X) اعلام کرد به «تیمی خارق‌العاده» متشکل از طراح گیمپلی ارشد، نویسنده، برنامه‌نویس بازی ارشد، وی‌اف‌ایکس آرتیست ارشد و سرپرست وی‌اف‌ایکس، آرتیست مصورسازی (previz)، آرتیست تکنیکال ارشد و سرپرست بخش تکنیکال برای پروژه‌ Hadar نیاز دارند.

وقتی این پروژه در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، همچنان در مرحله‌ی نوشتن و پرداخت اولیه بود. بر خلاف سایبرپانک و مجموعه‌ی ویچر، داستان این بازی کاملا اورجینال به حساب می‌آید و اثری اقتباسی محسوب نمی‌شود. با این وجود، میخال نواکوفسکی، مدیرعامل ارشد سی‌دی پراجکت، چندی پس از معرفی اولیه گفته بود که این اثر هم RPG خواهد بود و نباید انتظار کار کاملا متفاوتی را داشته باشیم:

«فعلا تاریخ دقیقی برای آغاز پیش‌تولید اعلام نخواهیم کرد. همچنان در مرحله‌ی ساختن موقعیت زمان و مکانی بازی هستیم و همین امر تیم اصلی سازندگان پروژه را مشغول نگه داشته است. با این حال، در رابطه با ژانر، ما نوع به‌خصوصی از بازی‌ها را می‌سازیم و گمانم بتوانیم بگوییم این پروژه هم در همین راستا پیش خواهد رفت. بنابراین می‌توانید تصور کنید که باید انتظار چه جور بازی‌ای را داشته باشید.»

از آن پس و تا پیش از این توییت، جزئیات دیگری درباره‌ی پروژه‌ Hadar به اشتراک گذاشته نشده بود. سی‌دی پراجکت در این بین مشغول ساخت ویچر ۴ که در گیم‌آواردز ۲۰۲۴ رونمایی شد خواهد بود. اما تمایل استودیو به جذب نیروهای بیشتر نوید پیشرفت در مرحله‌ی ساخت پروژه‌ی غیراقتباسی‌شان با نام موقت Hadar را می‌دهد.

source

توسط elmikhabari.ir