استودیو آیدی سافتور اهداف جاهطلبانهای را برای بازی موردانتظار DOOM: The Dark Ages در سر دارد و تاکنون بارها به طرفداران نوید یک تجربه همهجانبه و گستردهتر از قبل را داده است. طرفداران در بازی آینده به تجربه بزرگترین کمپین تاریخ مجموعه با مراحلی گسترده خواهند پرداخت که تمرکز بیشتری روی روایت دارد. همچنین شخصیت اسلیر تجهیزات و زره سنگینتری خواهد داشت تا مانند یک تانک جنگی به سلاخی شیاطین جهنم بپردازد.
حال هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، درباره تجربه جدید کشتار با سلاحهای تازه و ماهر شدن در استفاده از آنها به بیان مطالب جالبی پرداخته است. به گفته این کارگردان، تنها شاتگان که سلاح نمادین سری به حساب میآید، دچار تغییرات جزئی شده است و در عوض تمام سلاحهای دیگر یا کاملا جدید هستند یا از ابتدا طراحی شدهاند.
مارتین دراینباره توضیح داد: «من فکر میکنم فقط تجربه کار با شاتگان مشابه بازیهای قبلی است. تفنگ پلاسمایی نسبت به گذشته تجربه بسیار متفاوتی ارائه خواهد داد و سایر تجهیزات کاملا جدید هستند. ما با طراحی جدید این سلاحها میخواستیم تا واقعا مطمئن شویم که تجهیزاتی تازه را در اختیار شما قرار میدهیم تا روی آنها تسلط پیدا کنید. تفنگ پلاسمایی جدید نوعی شتابدهنده است که در کلاس SMG قرار میگیرد؛ بنابراین شلیکهای آن با برد کوتاه و سرعت زیاد، سرگرمکننده خواهد بود.
از آنجایی که با یک بازی Doom سر و کار دارید، باید احساس همیشگی تجهیزات جنگی سری را تجربه کنید؛ بنابراین شما باید شاتگان و تفنگ پلاسمایی را در اختیار داشته باشید. ما فکر کردیم که چه تجهیزات دیگری را میتوانیم به بازی اضافه کنیم و اینگونه بود که طراحی سلاحها را از ابتدا شروع کردیم. علاوهبراین سلاحهای کاملا جدیدی نظیر Shield Saw و Flail در بازی وجود دارند.»
source