Split Fiction با بودجه‌ای تقریبا دو برابر It Takes Two ساخته شد و تنها در هفته اول عرضه دو میلیون نسخه فروش داشت. امتیاز بالای ۹۰ در وب‌سایت متاکریتیک باعث شده تا این بازی به اولین اثر منتشرشده توسط الکترونیک آرتز از زمان Mass Effect 2 در سال ۲۰۱۲ تبدیل شود که چنین نمره‌ای دریافت می‌کند. فارس همچنین درباره همکاری با EA صحبت کرد و اظهار داشت که برخلاف برخی دیگر از استودیوها، الکترونیک آرتز هیچ دخالتی در روند توسعه بازی‌های هیزلایت ندارد:

«ما به الکترونیک آرتز نمی‌رویم تا بازی بعدی خود را معرفی کنیم؛ بلکه فقط به آن‌ها اطلاع می‌دهیم که قرار است چنین کاری را انجام دهیم. همین. آن‌ها هیچ نظری درباره پروژه بعدی ما ندارند.» تمامی بازی‌های استودیوی هیزلایت تاکنون بر پایه تجربه کوآپ ساخته شده‌اند؛ اما جوزف فارس اشاره کرد که در آینده شاید یک بازی تک‌نفره نیز توسط آن‌ها ساخته شود؛ هرچند این تجربه قطعا با رنگ و بوی آثار هیزلایت همراه خواهد بود. او در این‌باره گفت:

«ما DNA کوآپ را داریم؛ اما این بدان معنا نیست که هرگز به سراغ تجربه‌های تک‌نفره نخواهیم رفت. اگر این کار را انجام دهیم، قطعا آن را به سبک هیزلایت ارائه خواهیم کرد. این یک بازی تک‌نفره معمولی نخواهد بود.» با‌توجه‌به سابقه درخشان هیزلایت و رویکرد منحصربه‌فرد آن‌ها در ساخت بازی‌های مشارکتی، باید منتظر ماند و دید پروژه جدید آن‌ها چه مسیری را طی خواهد کرد.

منبع: GameSpot

source

توسط elmikhabari.ir