کارگردان نسخه ریمستر بازی اکشن ژاپنی Onimusha 2: Samurai’s Destiny، در ویدیوی منتشر شده در مراسم Future Games Show، به توضیح تأثیر حالت سختی جدید «جهنمی» بازی در گیم‌پلی پرداخته‌ است.

در جریان رویداد Future Games Show Spring، کارگردان موتوهیده (Motohide Eshiro) اشیرو اظهار کرد که حالت «جهنمی» دقیقاً همان چیزی است که از اسمش پیداست. او گفت:

حالت جهنمی، یک حالت سختی فوق‌العاده دشوار است؛ تنها کافی است یک ضربه از هر دشمن بخورید و در جا خواهید مرد؛ بنابراین به افرادی که اراده ضعیفی دارند، تجربه آن پیشنهاد نمی‌شود.

 شما می‌توانید این ویدیوی منتشر شده در مراسم FGS 2025 را در ادامه مشاهده کنید:

 ظاهراً حالت «جهنمی» آن‌قدر سخت است که اشیرو می‌گوید حتی خودش هم نتوانسته آن را با موفقیت به پایان برساند، هرچند به گفته او، برخی از اعضای تیم توسعه موفق به دستیابی به این موفقیت چشمگیر شده‌اند.

 این عنوان قرار است در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و همچنین نینتندو سویچ عرضه شود.

source

توسط elmikhabari.ir