فیش در ادامه بازی Kingmakers را به‌عنوان یک اثر تیراندازی ترکیبی که مکانیسم‌های استراتژی بی‌درنگ آن می‌تواند با بازی‌های Age of Empires رقابت کند و گیم‌پلی تیراندازی اکشن و شلوغ آن با مجموعه‌های Helldivers و Space Marine قابل مقایسه است، توصیف کرد.

کارگردان Kingmakers در ادامه تایید کرد که بازیکن‌ها به طیف وسیعی از تجهیزات و روش‌ها برای تخریب سازه‌ها و قلعه‌ها دسترسی خواهند داشت. باتوجه‌به اینکه تجهیزات نظامی مدرن در گیم‌پلی بازی نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند، تخریب‌پذیری به وسیله پرتاب نارنجک، بمباران پشتیبانی هوایی، تانک زرهی، اتومبیل‌ها و منجنیق‌های قرون وسطایی امکان‌پذیر خواهد بود. این تخریب‌پذیری کاملا پویا و مبتنی بر فیزیک رخ می‌دهد و در صورت گسترده بودن منجر به تخریب کامل ساختمان‌ها هم می‌شود.

فیش در ادامه خاطرنشان کرد که استودیو تصمیم گرفت تا بازی Kingmakers را با استفاده از آنریل انجین 4 توسعه دهد؛ چراکه عملکرد این موتور در زمینه فیزیک را نسبت به نسخه‌های بعدی آن ترجیح داده است. در حالی که آنریل انجین 5 بسیاری از ویژگی‌های جدید را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، اما نمی‌تواند با سرعت پردازش موردنیاز جهت تخریب‌پذیری گسترده و مبتنی بر فیزیک بازی Kingmakers که با آنریل انجین 4 به دست آمده است، برابری کند.

در نهایت اعلام شد که بازی Kingmakers از قابلیت کوآپ تا چهار بازیکن همزمان در تمام مراحل کمپین پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در تمام مکانیسم‌های بازی ازجمله ویژگی‌های استراتژی فعال خواهد بود؛ برای مثال بازیکن‌ها می‌توانند به صورت مجزا ارتش خود را به میدان بیاورند یا تجهیزات نظامی خود را مدیریت کنند. بازی Kingmakers به‌صورت دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر عرضه می‌شود، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست. همچنین فیش تایید کرده است که بازی در نهایت به کنسول‌ها هم راه خواهد یافت.

source

توسط elmikhabari.ir