زایر لنیر، نویسنده استودیو Compulsion Games در جریان رویداد Future Games Show Spring Showcase که در کنفرانس GDC برگزار شد، جزئیات جدیدی را از شخصیت اصلی بازی South of Midnight فاش کرد. به گفته لنیر، تیم سازنده آگاهانه از به‌کارگیری کلیشه قهرمان برگزیده در داستان هیزل پرهیز کرده است.

به نقل از Gamingbolt، لنیر در توصیف شخصیت هیزل گفت: «او در فضای میانی بین کودکی و بزرگسالی قرار دارد.» وی تأکید کرد هیزل دختری معمولی است که تنها بر یافتن مادرش تمرکز دارد و یک ابرقهرمان نیست.

نویسنده بازی در تشریح چرایی انتخاب مفهوم بافنده یا Weaver به‌جای روایت قهرمان برگزیده توضیح داد: «این ایده که هر کسی می‌تواند Weaver شود، برای ما جذاب‌تر بود. این انتخابی است که سرزمین در زمان نیاز شدید برای فرد می‌کند. هنگامی‌که هیزل در میان طوفان به‌دنبال مادرش می‌دود، سرزمین او را برمی‌گزیند.»

لنیر ادامه داد: «این انتخاب کاملا تصادفی است. هیزل پلک می‌زند و ناگهان می‌تواند رشته‌های موجود در آسمان را ببیند. بافندگان قادرند بافت جهان هستی را که ما آن را نقش‌مایه بزرگ می‌نامیم مشاهده کنند و با دست‌کاری این رشته‌ها، انواع طلسم‌ها را اجرا کنند. مأموریت آن‌ها التیام بخشیدن به زخم‌های سرزمینی است که در آن اتفاقات بدی رخ داده است.

source

توسط elmikhabari.ir