تعداد بازیهای آنلاین رایگان (Free-to-play) در سالهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است؛ تا حدی که ناشران سعی دارند موفقیت مشابه سایر عناوین رایگان مانند Fortnite ،Apex Legends یا PUBG را تکرار کنند اما استودیوی سازنده Rematch اینگونه عمل نخواهد کرد.
اگرچه بسیاری ممکن است فکر کنند بازیهای آنلاین در این دوره برای موفقیت باید رایگان باشند، توسعهدهنده بازی Sifu نظر متفاوتی دارد. به گفته این شرکت، بازیها تنها کافی است «خوب» باشند تا موفق شوند و عامل قیمت نقشی در این زمینه ندارد.
در یک مصاحبه جدید با PC Gamer، استودیوی Sloclap از انتشار عنوان جدید خود به نام Rematch صحبت کرد. Rematch یک بازی رقابتی فوتبال ۵ نفره است که تابستان امسال با قیمت ۳۰ دلار منتشر خواهد شد.

در اشاره به قیمتگذاری این بازی، کارگردان اجرایی Rematch گفت:
من هرگز گزینه رایگان بودن را در نظر نگرفتم. تنها راه واقعی برای موفقیت تجاری، ساخت یک بازی بسیار خوب است.
نظر این کارگردان در اینجا معتبر است زیرا قیمت به ندرت موفقیت یک بازی آنلاین را تعیین میکند. بازار AA در این زمینه بیشترین موفقیت را دارد، بهطوریکه عناوینی مانند Helldivers 2 و Palworld با وجود قیمت ۳۰ دلاری، از اکثر انتشارات AAA پیشی گرفتهاند.
source