ابزار جدید سامسونگ با کمک هوش مصنوعی، عیب‌یابی لوازم خانگی را ساده‌تر کرده و نیاز به مراجعه حضوری را کاهش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ در هند بیشترین میزان فروش لوازم خانگی را در میان برندهای مختلف دارد. این یعنی درخواست‌های بیشتری برای خدمات پس از فروش نسبت به رقبا دریافت می‌کند.

با وجود اینکه سامسونگ در حال حاضر از نظر کیفیت و سرعت ارائه خدمات از بسیاری رقبا جلوتر است، حالا با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارد این تجربه را باز هم بهتر کند.

سامسونگ به تازگی از ابزار هوشمند جدیدی با نام Home Appliances Remote Management یا به اختصار HRM در هند رونمایی کرده است.

این ابزار ویژه‌ی کارکنان پشتیبانی سامسونگ طراحی شده و با بهره‌گیری از سیستم SmartThings در لوازم خانگی هوشمند، به تیم پشتیبانی اجازه می‌دهد مشکلات را از راه دور تشخیص دهند، کنترل دستگاه را به‌دست بگیرند و آن را تعمیر کنند.

اگر کارشناس پشتیبانی با استفاده از ابزار HRM تشخیص دهد که می‌تواند مشکل را با کنترل مستقیم دستگاه حل کند، ابتدا از مشتری اجازه می‌گیرد و سپس اقدام به رفع مشکل می‌کند.

در مواردی که مشتری خودش هم قادر به حل مشکل باشد، راهکار مناسب را دریافت می‌کند. اگر هیچ‌کدام از این دو روش جواب ندهد، موضوع به تکنسین‌های فنی ارجاع داده می‌شود، بدون اینکه وقت زیادی برای تشخیص اولیه صرف شود.

این ابزار نه تنها فرآیند تشخیص و حل مشکل را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند، بلکه زمان بی‌کار ماندن لوازم خانگی را نیز کاهش می‌دهد. سامسونگ همچنین تأکید کرده که با این روش، نیاز به مراجعه حضوری تکنسین‌ها نیز کمتر می‌شود.

از طرف دیگر، سیستم SmartThings نیز به‌صورت خودکار مشکلات دستگاه‌ها را شناسایی کرده و راهکارهایی برای رفع آن‌ها به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

سانیل کوتینها، معاون بخش رضایت مشتریان سامسونگ هند، درباره این ابزار می‌گوید: سامسونگ با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته، خدمات عیب‌یابی لوازم خانگی را متحول کرده است.

با این فناوری، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری تکنسین، به‌صورت هوشمند مشکلات را شناسایی و حل کنند. این نوآوری باعث کاهش زمان انتظار، ارائه سریع‌تر خدمات و بهبود کلی تجربه کاربران خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir