سایمون بایرون، مدیر انتشارات یوگ کست گیمز (Yogscast Games)، شرکت مسئول بازیهای Dungeons & Degenerate Gamblers و Kaya’s Prophecy، در گفتوگو با GamesRadar اظهار داشت که تیم آنها «وقتی به همکاری بالقوه با یک شریک فکر میکنند، در پیشبینیهای خود، رویکرد واقعگرایانهای پیش میگیرند».
بایرون در ادامه مصاحبه خود اینگونه گفت:
ما معمولاً فروشی نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۲۰,۰۰۰ واحد را در طول چند سال پیشبینی کرده و به این فکر میکنیم که این رقم نه فقط برای ما، بلکه برای استودیو چه معنایی خواهد داشت. در این سناریوها نیز بسیار شفاف عمل میکنیم. اعتراف میکنم که هیچوقت پیشبینی دقیقی برای یک بازی نداشتهام اما باید یک عدد را به عنوان مبنا در نظر گرفت.

با این حال، بایرون اعتراف کرد که در مورد PlateUp، بازی مدیریت رستوران که در آن بازیکنان یک رستوران زنجیرهای را اداره کرده و در آشپزخانهای به سبک Overcooked هرج و مرج به پا میکنند، «به شکل چشمگیری اشتباه» کرده است. بایرون گفت:
تصمیمات ما بر اساس فروش ۱۰۰,۰۰۰ نسخه در طول دو سال بود اما در ماه اول ۲۰۰,۰۰۰ نسخه فروخت.
به همان اندازه، بازیهایی داریم که عملکرد ضعیفتری دارند و اینها هستند که بیشترین تأثیر را روی من میگذارند. برای ما مهم این است که مطمئن باشیم میتوانیم مخاطبی پیدا کنیم؛ جامعهای رشد دهیم که به این فروشها منجر میشوند.
با توجه به تعداد افرادی که در حال حاضر بازی میکنند، تعداد افرادی که در هر لحظه در استیم هستند، برای ناشری در اندازه ما باید دستیافتنی به نظر برسد.

source