او ادامه میدهد که در دوران حضورش در بانجی هم وضع مشابهای وجود داشت و تیمها برای پروژهها نیروهای موقتی جذب میکردند؛ اما این سیستم اغلب باعث تورم دامنه پروژهها میشود: «همان اتفاقی که برای بانجی افتاد برای استودیوی هیلو هم رخ داد. نیروهای قراردادی برای حل یک مشکل وارد میشوند؛ ولی دامنه کار بهمرور بزرگتر و غیرقابلکنترلتر میشود.» با اینحال بیکن در بخش دیگری از مصاحبه امیدی تازه برای آینده سری Halo مطرح میکند. او اشاره دارد که استفاده از موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ بهجای موتور داخلی اسلیپاسپیس میتواند شرایط را برای انجام پروژههای بیشتر شاید حتی ساخت Halo 3: Anniversary فراهم کند.
«یادگیری کار با اسلیپاسپیس برای خیلیها زمانبر بود. سرمایهگذاری بزرگی روی آن شد؛ ولی محدودیت نیروی انسانی و عدم وجود مستندات کافی، چالشزا بود. در چنین شرایطی موتور آنریل انجین گزینهای بسیار منطقیتر است.» اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی از ساخت Halo 3: Anniversary منتشر نشده است، اما استودیوی هیلو در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر ۱۴۰۳) اعلام کرد که چندین پروژه مرتبط با مجموعه Halo را در دست توسعه دارد. در حال حاضر Halo Infinite و Halo: The Master Chief Collection که شامل تمامی نسخههای اصلی و فرعی مجموعه است روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارند.
شاید روزی بازسازی بازی هیلو ۳ را ببینیم؛ اما فعلا باید منتظر ماند و دید استودیوی هیلو چه برنامههایی برای آینده Halo در سر دارد.
منبع: GamingBolt
source