برندون شفیلد، مدیرعامل استودیوی Necrosoft، از طریق پلتفرم Bluesky پیرامون بازی GTA 6 و صحبت‌های تحلیلگران حول مفید بودن آن برای صنعت گیم صحبت کرد.

شفیلد با کسانی که می‌گویند GTA 6 برای بازی‌ها، استودیوها و ناشران در صنعت گیم مفید ظاهر خواهد شد، مخالف است. او عقیده دارد که نه تنها GTA 6 هیچ کمکی به دیگر شرکت‌ها و بازی‌ها نخواهد کرد، بلکه جلوی رشد آن‌ها را می‌گیرد. او در این باره گفت:

من فکر می‌کنم تاخیر GTA تقریباً برای همه کسانی که بازی توسعه می‌دهند خوب است. حالا کسی مجبور نیست با آن‌ها در سال ۲۰۲۵ رقابت کند. دوستان ما در صنعت گیم متصور هستند پول نقدی که در این «صنعت» جریان می‌یابد روی دیگران تاثیر خواهد داشت، اما چنین نیست. این تاخیر تنها روی طرفداران GTA و سهامداران Take-Two تاثیر می‌گذارد که خب می‌توانند بیشتر صبر کنند و از طرفی مشخصاً سهامداران اصلاً برایم مهم نیستند.

این خیلی برای من عجیب است که مردم طوری صحبت می‌کنند انگار GTA 6 قرار بوده نوعی دوپینگ برای صنعت گیم باشد. به غیر از راکستار، عرضه GTA 6 چه تاثیری روی شرکت‌های دیگر دارد؟ برای من مهم نیست که «کل صنعت» ۶ میلیارد دلار درآمد دارد، برای من مهم این است که گستره متنوع‌تری از بازی‌ها به فروش مناسب برسند.

از نظر من، عرضه GTA 6 به این صنعت حتی ضرر می‌رساند – این به یک بازی همیشگی مانند Fortnite تبدیل خواهد شد که نظر و وقت اکثر بازیکنان را از سمت عناوین جدید و نوآورانه بازار به خود جلب می‌کند و عموم مردم می‌خواهند برای سال‌های سال آن را تجربه کنند. بازی را تا ابد تاخیر بزنید، برایم مهم نیست.

بازی GTA 6 در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۵ (۲۶ می ۲۰۲۶) برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir