طرفداران با پخش تریلر گیمپلی Mafia: The Old Country با مجموعهای از صحنههای مهیج روبهرو شدند؛ از تعقیبوگریزهای پرتنش با خودرو و اسب گرفته تا درگیریهای مسلحانه با دشمنان. اکنون گیمینگبولت گزارش داد که استودیو هنگر تصمیم دارد با ارائه یک تجربه واقعگرایانه و نفسگیر، نبردهایی با حس «مرگ و زندگی» خلق کند؛ جایی که انتخابهای هوشمندانه حرف اول را میزنند.
جاشوا زامیت، معاون کارگردان بازی Mafia: The Old Country در جدیدترین قسمت از ویدیوهای Developer Insights اشاره کرد که انزو فاوارا، قهرمان بازی با تکیه بر مهارتهایش در استفاده از سلاح باید با کمبود منابع روبهرو شود: «باتوجهبه اینکه انزو باید مهارتهایش با سلاح را ثابت کند، با کمبود منابع روبهرو است؛ بنابراین بازیکن باید رویکردی حسابشده و هوشمندانه برای درگیریها داشته باشد.»
چاقو در جدیدترین نسخه بازی مافیا نقش کلیدی دارد. بازیکن میتواند با استفاده از چاقو به دشمنان نزدیک شود و آنها را بهصورت مخفیانه از پا درآورد. اما این پایان ماجرا نیست؛ زیرا نبردهای تنبهتن با چاقو نیز بخشی از گیمپلی خواهند بود و بیشازپیش واقعگرایی را در تجربه بازی تقویت میکنند.
جاشوا زامیت درباره این ویژگی توضیح داد: «چاقو یک بخش جداییناپذیر از گیمپلی Mafia: The Old Country است و در فرهنگ سیسیلی هم جایگاه ویژهای دارد. میخواهیم تجربهای غوطهورکننده خلق کنیم؛ تجربهای که بازیکن را در وضعیتهایی قرار دهد که احساس درگیری در یک نبرد مرگ و زندگی را داشته باشد. چه در مبارزات تنبهتن با چاقو، چه در تیراندازی، بازیکن واقعا باید احساس خطر کند.»
source