پیچفورد در ادامه پیرامون تضعیف قدرت برخی تجهیزات گفت: «گریم تیمینز، کارگردان خلاق Borderlands 4 همان کسی است که وظیفه دارد آشفتگی‌های ایجاد شده در تعادل توسط دیگر افراد را برطرف کند. در این بازی، او کسی است که در رأس مدیریت طراحی تمام داده‌ها و سیستم‌ها است. باتوجه‌به این همه آیتم برای لوت کردن و ترکیب‌های بی‌نهایتی که از تجهیزات مختلف پدید می‌آیند، احتمالا اتفاق‌های سرنوشت‌سازی رخ دهند که او پیش‌بینی نکرده یا ما هنوز آن‌ها را کشف نکرده‌ایم.

بنابراین اعمال برخی تغییرات در سیستم‌های گیم‌پلی و قدرت سلاح‌ها اجتناب‌ناپذیر است. مشتاقم ببینم که گریم چگونه با این موضوع برخورد خواهد کرد. این باید بسیار نادر و عجیب باشد که من در تصمیمات او دخالت کنم یا کاری فراتر از اختیارات او انجام دهم. من به میانه‌روی گریم اعتماد دارم و می‌دانم که می‌تواند منصفانه و سریع عمل کند، حتی اگر گاهی اوقات بی‌رحم به‌نظر برسد.»

اگرچه این گفته مدیرعامل گیرباکس تضمین نمی‌کند که توسعه‌دهنده در آینده تغییری در قدرت تجهیزات و سیستم‌های گیم‌پلی اعمال نکند، اما نشان می‌دهد که تمام تیم سازنده Borderlands 4 به توانایی کارگردان هنری جهت متعادل‌سازی گیم‌پلی ایمان دارند. این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ 2 عرضه شود. هنوز قیمت نهایی این بازی اعلام نشده است، اما پیچفورد اعتقاد دارد که این بازی می‌تواند تا ۸۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

source

توسط elmikhabari.ir