بااینحال بهنظر میرسد این استراتژی نتوانسته موفقیت مورد انتظار را کسب کند. در ماههای اخیر، تمرکز سرویس دوباره به سمت محتوای HBO بازگشته است. سریالهایی مانند The Penguin و Dune: Prophecy که ابتدا بهعنوان تولیدات اختصاصی مکس معرفی شده بودند، اکنون با عنوان HBO Originals شناخته میشوند. همچنین پلتفرم در حال آزمایش کانالهای همیشگی (always-on) بر پایه محتوای HBO است.
در ماه مارس نیز لوگوی جدیدی معرفی شد که همراستا با برند HBO طراحی شده بود و از بازگشت این هویت خبر میداد. در بیانیهی رسمی این شرکت آمده است: «بازگرداندن برند HBO به HBO Max، گامی مؤثر برای پیشبرد سرویس و برجستهتر کردن ویژگیهای منحصربهفردی است که مشترکان از آن انتظار دارند.»
دیوید زسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری در همین رابطه گفت: «رشد قدرتمند سرویس استریم جهانی ما، بر پایهی کیفیت محتوای ما بنا شده است. اکنون با بازگرداندن برند HBO که نماد بالاترین کیفیت در رسانه است، میخواهیم این رشد را در سالهای آینده شتاب بخشیم.»
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که مکس در حال آماده شدن برای اجرای محدودیتهایی بر اشتراکگذاری رمز عبور است؛ اقدامی مشابه با سیاستهای اخیر نتفلیکس که ممکن است بخشی از کاربران را تحت تأثیر قرار دهد. در نهایت، بازگشت به نام HBO Max نشانهای واضح از تمرکز مجدد وارنر دیسکاوری بر هویت ممتاز و شناختهشدهی HBO و تلاش برای رقابت قدرتمندتر در بازار پررقابت استریمینگ است.
source