پیش از این نیز گزارش‌هایی از لغو چند پروژه‌ی دیگر در استودیوهای زیرمجموعه‌ی EA از جمله Respawn منتشر شده بود. یکی از این پروژه‌ها، نسخه‌ای جدید از Titanfall بود که هرگز به‌طور رسمی معرفی نشد. گزارش بلومبرگ همچنین فاش کرده که بازی Black Panther قرار بود از برخی مکانیک‌های آشنای مجموعه‌ی Shadow of Mordor الهام بگیرد؛ سیستمی که کوین استیونز، رئیس استودیوی Cliffhanger، پیش‌تر در توسعه‌ی آن نقش داشت.

برای مثال نسخه‌ در حال ساخت Black Panther شامل سیستم تعامل پویا با شخصیت‌های دشمن (مشابه سیستم نمسیس) بود. در این بازی، بازیکنان می‌توانستند کنترل شخصیت‌هایی چون تی‌چالا، کیلمانگر و شوری را بر عهده بگیرند؛ شخصیت‌هایی که برای تبدیل شدن به پلنگ سیاه جدید با یکدیگر رقابت می‌کردند. دشمن اصلی بازیکنان نیز گونه‌ای از بیگانگان تغییرشکل‌دهنده به‌نام اسکرال بودند که به واکاندا نفوذ کرده بودند.

برخی از این شخصیت‌ها، جعل هویت کرده و می‌توانستند بر‌اساس رفتار و انتخاب‌های قبلی بازیکنان، واکنش نشان دهند کهه مشابه با سازوکار دشمنان در Shadow of Mordor بوده است. با این وجود، ظاهراً تیم توسعه در ارائه‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی به مدیران EA، چندان موفق نبوده است. به‌علاوه چالش‌های ناشی از راه‌اندازی هم‌زمان یک استودیو و تولید یک بازی بزرگ، باعث کند شدن روند پیشرفت پروژه شده بود.

source

توسط elmikhabari.ir