یکی از کاربران ردیت با نام whambampl در این باره نوشت: «یکی از تغییرات ناخوشایندی که در فصل چهارم متوجه شدم، اضافه شدن یک جایگاه تبلیغاتی جدید به بالای فهرست ساختهای اختصاصی سلاح است. حالا هر بار که بین ساختها جابهجا میشوید، باید تبلیغاتی برای اسکینهایی به ارزش ۲۰ تا ۳۰ دلار را تماشا کنید. مطمئنم آن توسعهدهندهای که این ایدهی افتضاح را پیشنهاد داده، خیلی هم به خودش افتخار میکند.»
کاربران بهشدت از این اقدام انتقاد کردهاند. بسیاری معتقد هستند که یک بازی چندنفرهی با قیمت کامل، نباید منوهایش را به تبلیغات تجاری آلوده کند. یکی از کاربران ردیت اشاره کرده که اگر این تبلیغات در یک تجربهی رایگان مانند Call of Duty: Warzone دیده میشد، قابل درکتر بود.
اما مهمترین دلیل خشم بازیکنان این است که Call of Duty: Black Ops 6 با قیمت ۷۰ دلار عرضه شده و با این وجود، همچنان از تبلیغات درونبرنامهای بهره میبرد. کاربری دیگر در این رابطه نوشت: «این بازی همچنان ۸۰ یورو قیمت دارد. میدانم که بخش عمدهی درآمدشان از فروشگاه میآید، اما بهنظرم حداقل انتظار برای یک محصول پریمیوم این است که منوهایش پر از تبلیغ نباشد.»
کاربر دیگری با لحن طعنهآمیز اضافه کرد: «فقط منتظر باشید تا تبلیغات پاپآپ وسط گیمپلی ظاهر شوند و شما را به خرید بستهها دعوت کنند.»
source