در بازی At Fate’s End بازیکن در نقش پرنسس شان ظاهر می‌شود؛ وارثی تبعیدی که شمشیری افسانه‌ای به نام Aesus را در اختیار دارد. او باید با خواهران و برادران خود روبه‌رو شود؛ نه‌تنها در مبارزات شمشیرزنی، بلکه در دوئل‌هایی که از دل گفت‌وگوها، شناخت‌های روان‌شناسانه و خاطرات پیچیده‌ی خانوادگی شکل می‌گیرند. در این مسیر، تصمیمات بازیکن تأثیر مستقیمی بر سرنوشت شخصیت‌ها و آینده‌ی خانواده خواهد داشت.

نیکولا گرن، کارگردان خلاق بازی، درباره‌ی چشم‌انداز این بازی گفته است: «ما هرآنچه از ساخت Spiritfarer آموختیم در این پروژه به‌کار گرفتیم. این تجربه‌ای شدیدتر، پرتنش‌تر و اکشن‌محورتر است اما همان‌قدر صمیمی باقی مانده. موضوع آن درباره‌ی خانواده‌هایی‌ست که فرو می‌پاشند و شاید بتوانند دوباره کنار هم قرار بگیرند.»

At Fate’s End همانند آثار پیشین Thunder Lotus، با سبک بصری منحصربه‌فرد، روایتی انسان‌محور و ساختاری خلاقانه ساخته می‌شود. بنابر اطلاعات منتشرشده، بازی دارای پایان‌های متعدد است که بر پایه‌ی انتخاب‌ها و تعاملات داستانی شکل می‌گیرند.

source

توسط elmikhabari.ir