بازی MindsEye با تنها ۳۳۰۰ بازیکن و نقدهای منفی کاربران آغاز به کار کرده است و تازه استودیوی Build a Rocket Boy قصد دارد مشکلات را رفع کند.
در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۴، بازی اکشن سومشخص MindsEye توسط استودیوی Build a Rocket Boy بهصورت رسمی عرضه شد. این عنوان شروع ناامیدکنندهای داشت و مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.
بر اساس آمار منتشرشده توسط SteamDB، این بازی در روز اول تنها ۳,۳۰۰ بازیکن همزمان جذب کرد. این عدد در مقایسه با دیگر بازی های بزرگ، بسیار پایین ارزیابی و شکستی بزرگ تلقی میشود.
کاربران به بسیاری از مشکلات فنی مانند کرشهای ناگهانی، ایرات گرافیکی و گیمپلی ناپایدار اشاره کردهاند. علاوه بر این، مکانیزمهای رانندگی و تیراندازی نیز بهشدت مورد انتقاد قرار گرفتهاند و تجربه کلی را ناخوشایند کردهاند.
هیچیک از رسانههای معتبر نیز پیش از عرضه به بازی دسترسی نداشت تا بررسی خود را منتشر کند. گزارشها نشان میدهند که درست یک هفته پیش از انتشار MindsEye، دو تن از مدیران ارشد شرکت از جمله مدیر مالی و حقوقی، از استودیو جدا شدند. این مسئله گمانهزنیها درباره توسعهی شتابزده بازی را افزایش داد.
بازخورد کاربران در صفحه استیم بازی نیز بهشدت منفی بوده است. تنها ۴۲ درصد از نظرات کاربران مثبت ثبت شده و بسیاری از آنها این بازی را با عناوین ناموفقی مثل Cyberpunk 2077 و Assassin’s Creed Unity مقایسه کردهاند.
تیم توسعه در Build a Rocket Boy اعلام کرده که یک بهروزرسانی برای رفع باگها و بهینهسازی عملکرد بازی طی ۲۴ ساعت آینده منتشر خواهد شد.
اگرچه برخی از کاربران طراحی بصری و فضای شهر Redrock را تحسین کردهاند، اما مجموع مشکلات فنی باعث شده تا بسیاری از بازیکنان تجربهای نامطلوب از MindsEye داشته باشند. تنها در صورتی که استودیو با بهروزرسانیهای منظم و اساسی مشکلات را رفع کند، امکان دارد این بازی از بحران فعلی خارج شود.
source