برای مقایسه، بد نیست بدانید آخرین بازی که چنین نمره‌ی پایینی گرفت، Quantum Error بود که در آبان ۱۴۰۲ با نمره‌ی ۴۰ منتشر شد و به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت. پیش از آن نیز The Lord of the Rings: Gollum در نوامبر ۲۰۲۳ با نمره‌ی ۳۳، به یکی از بدترین شکست‌های تاریخ لایسنس‌های بزرگ بدل شد و عملاً فعالیت استودیوی سازنده‌اش را به حالت تعلیق درآورد.

اگر این روزها نام MindsEye را زیاد در فضای مجازی می‌بینید، باید بدانید که اکثر این ترندها مربوط به کلیپ‌هایی از باگ‌های عجیب، گیم‌پلی غیرمنطقی و رفتارهای غیرعادی هوش مصنوعی بازی هستند. کاربران این بازی را بیشتر به‌عنوان یک شوخی ناخواسته می‌بینند تا اینکه آن را محصولی جدی و جاه‌طلبانه بداننند. ذهنیتی که به‌شدت می‌تواند آینده‌ی Build a Rocket Boy را تحت‌تأثیر قرار دهد.

با وجود این شروع فاجعه‌بار، استودیو Build a Rocket Boy اعلام کرده که با انتشار یک نقشه‌ی راه قصد دارد بازی را بهبود ببخشد و مشکلات آن را در ماه‌های آینده برطرف کند. با‌این‌حال، تجربه‌ی بازی‌هایی مانند Gollum و Babylon’s Fall نشان می‌دهد که گاهی یک شروع بد، پایان کار را نیز رقم می‌زند.

source

توسط elmikhabari.ir