حال بهنظر میرسد که الکس هرناندز از مدل تجاری استودیو برای بازی MindsEye رضایت ندارد و در مصاحبه اخیرش با رسانه Check It TV، ضمن پذیرش ناامیدی طرفداران به ارائه نظر مشابهی با آنها درباره بازی و توسعهدهندگان پرداخت: «به هر دلیلی یک شرکت نباید تصمیم بگیرد تا یک بازی را با وجود چنین مشکلات و نقصهایی منتشر کند و در ادامه به فکر درمان پس از مرگ آن باشد. بدیهی است که سازنده MindsEye اولین توسعهدهنده نبود که چنین کاری را انجام داد. یک نمونه بدنام این موضوع Cyberpunk 2077 است.
بهعنوان یک گیمر و بهعنوان یک مصرفکننده، من این مدل تجاری را دوست ندارم و در آینده هم به آن علاقهای نخواهم داشت. اگر از دید مصرفکننده نگاه کنیم، اطمینان دارم که بسیاری از مردم این را دوست ندارند. من فکر میکنم که انتشار یک بازی که در وضعیت ۱۰۰ درصد مطلوب خود قرار ندارد، اما ۱۰۰ درصد قیمت آن پرداخت شود، میتواند در دراز مدت به جای محبوبیت باعث زیان شود.»
source