استودیوی سازنده The Outer Worlds 2، یعنی Obsidian Entertainment، برای بازی نقش‌آفرینی آینده جدید خود از Fallout: New Vegas، الهام گرفته است. در مصاحبه‌ای با GamesRadar، کارگردان بازی، برندون آدلر، درباره این صحبت کرد که اگر طرفداران از شنیدن اینکه Fallout: New Vegas را به عنوان منبع الهام خود ذکر می‌کنند «خسته» شده‌اند، می‌توانند به تأثیر عنوانی مانند Deus Ex بر The Outer Worlds 2 نیز نگاه کنند.

ادلر در این باره گفت:

ما به چیزهای مختلفی نگاه کردیم. می‌دانم که مردم احتمالاً از شنیدن این جمله خسته شده‌اند، اما Fallout: New Vegas الهام‌بخش بزرگی برای ما بود.

با این حال، آدلر اضافه کرد که نسخه‌های جدیدتر Deus Ex، یعنی دو دو بازی Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided، نیز الهام‌بخش آن‌ها بوده‌اند.

آدلر در ماه گذشته جزئیات نسبتاً زیادی درباره The Outer Worlds 2 به اشتراک گذاشت. در مصاحبه‌ای، او توضیح داد که این عنوان نقش‌آفرینی به بازیکنان اجازه تغییر خصوصیات و مهارت‍‌های شخصیت اصلی را به پلیر نخواهد داد. در حالی که او خاطرنشان کرد بازی‌هایی وجود دارند که این گزینه را ارائه می‌دهند و این انتخاب لزوماً «اشتباه» نیست، اما گزینه مناسبی برای The Outer Worlds 2 محسوب نمی‌شود.

بازی the outer worlds 2 از fallout new vegas الهام گرفته است

آدلر در ادامه توضیح داد:

بارها دیده‌ام که بازی‌ها امکان تغییر نامحدود خصوصیات (Respec) را می‌دهند و در آن لحظه، من واقعاً در حال نقش‌آفرینی یک شخصیت نیستم… چون بین حالت‌های و بیلدهای بازی گوناگون جابه‌جا می‌شوم؛ مثلاً الآن شخصیت من یک قاتل زبردست است که از راه دور شلیک می‌کند و بعداً ناگهان تبدیل به یک شخصیت متقاعدکننده می‌شود و دوباره خصوصیات را تغییر می‌دهم… برای من، البته این اشتباه نیست که مردم دوست دارند اینگونه بازی کنند.

ببینید، اگر قرار است The Outer Worlds 2 را بسازیم، می‌خواهم مطمئن شوم که نقش‌آفرینی واقعاً قوی باشد. می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که شما در حال ساخت شخصیت خود هستید و واقعاً روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید.

آدلر درباره اینکه مکانیزم‌های نقش‌آفرینی در The Outer Worlds 2 چگونه انتخاب‌های بازیکنان را با دادن پیامدها و یک دنیای واکنش‌پذیر تقویت می‌کنند نیز صحبت کرد. او اشاره کرد که این موضوع به احترام گذاشتن به زمان بازیکن بازمی‌گردد.

آدلر در ادامه گفت:

ما می‌خواهیم به زمان مردم احترام بگذاریم. یعنی انتخاب‌های شما مهم هستند، پس آنها را جدی بگیرید. ما نیز با اطمینان از اینکه واکنش‌های جالبی برای انتخاب‌های شما ایجاد می‌کنیم، به آن‌ها احترام می‌گذاریم. این یعنی احترام به زمان شما.

پس می‌دانید سوال شما این بود که چگونه این موضوع را مدیریت می‌کنیم؟ و من می‌گویم باید از همان ابتدا به مردم بگویید که چه تجربه‌ای قرار است کسب کنند. اگر این تجربه مناسب آنها نیست، قابل درک است. امیدواریم بتوانیم شما را متقاعد کنیم که این تجربه ارزشمند خواهد بود، اما من همچنان قرار نیست بازی‌ای بسازم که برای همه بدون استثنا مناسب باشد، چون احساس می‌کنم این کار تجربه بازی را بسیار ضعیف می‌کند.

بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) امسال برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir