او همچنین تأکید کرد که مکانیک‌های نقش‌آفرینی بازی با ایجاد پیامدهای واقعی برای انتخاب‌های بازیکن، بر اهمیت این انتخاب‌ها خواهد افزود. به گفته ادلر، این موضوع نشانه احترام به زمان و تلاش بازیکن است: «ما می‌خواهیم به وقت بازیکن احترام بگذاریم و برای من در یک بازی نقش‌آفرینی، این یعنی انتخاب‌ها مهم هستند؛ پس آن‌ها را جدی بگیرید. ما هم این جدیت را با واکنش‌های جالب و چشم‌گیر به انتخاب‌های شما پاسخ می‌دهیم.»

ادلر در پایان خاطرنشان کرد که این بازی قرار نیست سلیقه تمام مخاطبان را پوشش دهد؛ چرا که این کار باعث رقیق شدن تجربه اصلی خواهد شد: «شما باید از همان ابتدا به بازیکن بگویید که قرار است چه نوع تجربه‌ای داشته باشد. اگر کسی با آن ارتباط برقرار نمی‌کند، قابل درک است. امیدواریم بتوانیم قانعش کنیم؛ اما قرار نیست برای همه بازی بسازیم؛ چون در آن صورت کیفیت تجربه کلی از بین می‌رود.»

بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۴ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۵) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پی سی و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

source

توسط elmikhabari.ir