Everwild اولین‌بار در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و پس از آن، تنها در جولای ۲۰۲۰ یک تریلر جدید از آن منتشر شد. در سال‌های بعد هیچ به‌روزرسانی مشخصی از وضعیت بازی ارائه نشد. با‌این‌حال فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، اوایل امسال تاکید کرده بود که روند توسعه‌ بازی Everwild ادامه دارد.

در دوران بازطراحی مجدد بازی، گرگ مِیلز، طراح باسابقه‌ی استودیوی Rare، به‌عنوان مدیر پروژه منصوب شد. میلز سابقه‌ی رهبری طراحی عناوینی همچون Donkey Kong Country، Banjo-Kazooie، Viva Piñata و Sea of Thieves را در کارنامه دارد. با این حال، حتی حضور او نیز نتوانست مسیر مشخصی برای پروژه Everwild رقم بزند.

استودیوی Rare که در سال ۱۹۸۵ در بریتانیا تأسیس شد، سابقه‌ای درخشان در توسعه‌ی آثار کلاسیکی نظیر GoldenEye 007، Battletoads و Banjo-Kazooie دارد. این استودیو در سال ۲۰۰۲ به تملک مایکروسافت درآمد و از آن زمان، تحت برند ایکس باکس آثاری چون Kameo، Viva Piñata، Kinect Sports و Sea of Thieves را عرضه کرده است. اما اکنون با لغو Everwild، آینده‌ی این استودیو و پروژه‌های جدیدش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

source

توسط elmikhabari.ir