زومجی: از نظر روایت، چه تغییراتی در Atomic Heart 2 انتظار می‌رود؟ با توجه به ادامه‌دار بودن داستان، آیا تازه‌واردها باید حتماً محتوای قبلی را بازی کنند؟

راب باگراتونی: «Atomic Heart 2 یک دنباله مستقیم برای نسخه اول است. داستان نسخه اول قرار است با بسته‌الحاقی چهارم به پایان برسد و بعد از آن، نسخه دوم روایت را چند سال به جلو می‌برد. داستان Major P-3 ادامه پیدا می‌کند، اما در کنار آن با شخصیت‌های جدیدی هم روبه‌رو خواهیم شد که امکان کشف دنیای بازی از زوایای متفاوت و گسترش مرزهای روایی را فراهم می‌کنند. اگر با دقت به تریلر معرفی نگاه کنید، می‌بینید که شخصیت P-3 اسلحه‌اش را از دید اول‌شخص به شخصیتی جدید می‌دهد.

در تریلر همچنین می‌توانید دوقلوها و دیگر شخصیت‌های آشنا را ببینید؛ پس بله، بعضی از شخصیت‌های محبوب برمی‌گردند – البته اگر تا آن زمان زنده مانده باشند. 🙂

با این حال، نسخه دوم طوری طراحی شده که برای تازه‌واردها هم قابل دسترسی باشد. ولی بازیکنانی که نسخه اول را تجربه کرده‌اند، با پیوندهای روایی و پرداخت عمیق‌تری از مضامین آشنا مواجه خواهند شد.»

زومجی: حالا سیستم مبارزه امکان استفاده هم‌زمان از دو سلاح را می‌دهد. چه انگیزه‌ای پشت این بازطراحی وجود داشت و چطور به افزایش آزادی عمل بازیکن کمک می‌کند؟ با توجه به تاکید روی عناصر نقش‌آفرینی، این سیستم‌ها تا چه حد عمیق هستند و چطور گیم‌پلی را تغییر می‌دهند؟

راب باگراتونی: «سیستم مبارزه یکی از بخش‌هایی بود که بازیکنان در نسخه اول خیلی دوست داشتند و این بازخورد مثبت برای ما اهمیت زیادی داشت. البته همین موضوع، استاندارد بالایی برای دنباله بازی تعیین کرد.

در واقع استفاده هم‌زمان از سلاح و توانایی‌های دستکش (glove) در نسخه اول هم وجود داشت. اما در Atomic Heart 2، این هسته آشنا حفظ شده ولی بسیار توسعه پیدا کرده: بازیکن حالا می‌تواند از طریق یک درخت مهارت، قابلیت‌های خود را ارتقا دهد و سیستم مبارزه هم کاملاً بازطراحی شده. در حال حاضر، تیم توسعه مشغول آزمایش روش‌هایی است که بهترین هماهنگی را بین سه سبک مبارزه – توانایی‌های دستکش، مبارزه تن‌به‌تن، و تیراندازی – ایجاد کند. در تلاش هستیم تا جابه‌جایی بین این سبک‌ها تا جای ممکن روان و شهودی باشد و گیم‌پلی را پرانرژی‌تر و سیال‌تر کنیم.»

source

توسط elmikhabari.ir