استودیو IO Interactive، سازنده سهگانه تحسین شده بازیهای Hitman، با معرفی یک کمپین تشویقی جدید با عنوان Wishlist Milestones، از طرفداران دعوت کرده است تا با افزودن بازی مورد انتظار 007: First Light به ویشلیست خود، در آزادسازی جوایز انحصاری درون بازی شرکت کنند.
به نقل از Gamingbolt، استودیو IO Interactive، توسعهدهنده بازی جدید دنیای جیمز باند، جزئیات یک طرح تبلیغاتی نوآورانه را برای اثر در دست ساخت خود، اعلام کرد. این طرح که بر محوریت افزودن بازی به Wishlist در پلتفرمهای توزیع دیجیتال استوار است، به بازیکنها وعده میدهد که در صورت رسیدن به اهداف مشخص، پاداشهای ویژهای دریافت خواهند کرد. این کمپین در تمامی فروشگاههای اصلی از جمله استیم، اپیک گیمز استور، ایکس باکس استور، پلی استیشن استور و نینتندو ایشاپ فعال است.
براساس این طرح، چهار مرحله کلیدی تعریف شده است که با رسیدن به هر یک، جوایز جدیدی برای تمام بازیکنان آزاد میشود. جوایز سه مرحله اول به شرح زیر است:
- مرحله اول: یک اسکین منحصربهفرد برای شخصیت جیمز باند و مجموعهای از تصاویر پسزمینه با تم 007.
- مرحله دوم: یک اسکین سفارشی برای گجتهای باند و یک قالب گرافیکی اختصاصی برای استریمرها.
- مرحله سوم: یک اسکین ویژه تحت عنوان Deluxe agent و برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین با توسعه دهندگان بازی (AMA).
بااینحال، IO Interactive تصمیم گرفته است پاداش مرحله چهارم را به صورت یک راز باقی بگذارد تا هیجان و کنجکاوی طرفداران را برای مشارکت بیشتر در این کمپین افزایش دهد. این استودیو در بیانیه خود اعلام کرد: «مأموریت ساده است: با یکدیگر متحد شوید و قفل مراحل کلیدی ویشلیستها را برای باز کنید. با دستیابی به هر مرحله، جوایز درونبازی و اجتماعی جدیدی شامل استایل، پیچیدگی و یک پاداش مخفی آزاد خواهد شد.»
source