در ادامه کازویا تاکاهاشی، کارگردان Donkey Kong Bananza درباره تغییر پلتفرم بازی خاطرنشان کرد: «من در گذشته درباره اهمیت تمرکز روی تخریب‌پذیری و پیشرفت آن تاکید داشتم. این چیزی بود که می‌توانستیم آن را گسترش دهیم و با کمک آن تجربه طولانی‌تری را روی نینتندو سوییچ 2 ارائه دهیم؛ بنابراین انتقال توسعه به ما امکان داد تا با استفاده از سخت‌افزار جدید به ارائه انواع زمینه‌های گوناگون به همراه تخریب‌پذیری گسترده و تغییرات وسیع در محیط‌ها بپردازیم.

باتوجه‌به اینکه تخریب‌پذیری اساس گیم‌پلی بازی است، ما می‌خواستیم لحظه مهمی که بازیکن به بخشی از زمین بازی نگاه می‌کند و از خود درباره تخریب آن سوال می‌کند را حفظ کنیم. این لحظه در واقع یک غافلگیری بزرگ برای بازیکن ایجاد می‌کند و می‌تواند تاثیر زیادی روی او بگذارد. این موردی بود که توانستیم به بهترین شکل روی نینتندو سوییچ 2 انجام دهیم.»

تاکاهاشی در ادامه توضیح داد که فقط قدرت بیشتر نینتندو سوییچ 2 باعث جذب سازندگان نشد، بلکه برخی از ویژگی‌های جدید آن نظیر کنترل‌های ماوس هم برای سازندگان انگیزه انتقال توسعه را ایجاد کردند: «واقعاً فقط قدرت پردازشی نینتندو سوییچ 2 نبود که ما را جذب کرد و امکانات جالبی به ما داد. خود کنسول هم چیزهای جالبی نظیر کنترل ماوس را فراهم کرده بود که بازیکن با استفاده از آن می‌تواند در حالت کوآپ به کنترل قدرت‌های پائولین بپردازد. همچنین این ویژگی در بخش DK Artist به بازیکن‌ها امکان ساخت مجموعه عظیمی از وکسل‌ها را خواهد داد.»

بازی Donkey Kong Bananza در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۶ تیر ۱۴۰۴) برای نینتندو سوییچ 2 منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

source

توسط elmikhabari.ir