در رویداد State of Play، بازی Ghost of Yōtei با معرفی قابلیتهایی مانند خلع سلاح دشمن و تعویض فوری سلاح در حین مبارزه، گام تازهای در جهت واقعگرایانهتر شدن گیمپلی برداشت.
در تازهترین نمایش بازی Ghost of Yōtei در رویداد State of Play سونی، استودیوی Sucker Punch Productions در کنار معرفی ویژگیهای بصری نوین، گیمپلی پویایی را به نمایش گذاشت که شامل امکان غیرفعال کردن سلاح دشمن و تعویض سریع سلاحها در حین مبارزه میشود.
در ابتدای نمایش گیمپلی، مشخص شد که بازیکن طبق انتظار به مجموعهای متنوع از سلاحها از جمله دو کاتانا، ōdachi، kusarigama و نیزه yari دسترسی دارد. تمامی این سلاحها را میتوان بدون وقفه و بهصورت آنی در جریان نبرد تغییر داد.
در لحظات درگیری، Atsu قادر است با مهارتی منحصربهفرد، سلاح دشمن را از دستش بگیرد؛ چه در موضع حمله باشد و چه خود در آستانه خلع سلاح. این قابلیت، بعدی تازه به تاکتیکهای مبارزه افزوده و تنش بیشتری به جریان گیمپلی وارد میکند.
علاوهبر این، سیستم گیمپلی باز و الهامگرفته از Elden Ring، بازیکنان را به گشتوگذار در محیط و کشف مناطق ناشناخته تشویق میکند.
معرفی حالتهایی چون Kurosawa Mode «سیاهوسفید با حس سینمایی»، حالت خشن Miike Mode، و تجربهای سبکتر از طریق حالت Watanabe، Sucker Punch نشان داد که گیمپلی آنقدر انعطافپذیر است که این شیفت سریع سلاحها را نیز بهخوبی پشتیبانی میکند.
در نتیجه، اضافه شدن مکانیک غیرفعالسازی و تعویض سلاح در لحظه، گامی بزرگ در جهت ارتقای تجربه مبارزات در Ghost of Yōtei برای پلیاستیشن ۵ محسوب میشود.
بازی Ghost of Yotei در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۰ مهر ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵ منتشر میشود. شما میتوانید گیمپلی منتشر شده از این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.
source