یوبیسافت برای نخستین‌بار اصطلاح AAAA را برای توصیف پروژه‌هایی با بودجه‌های کلان و ابعاد تولید فراتر از استانداردهای فعلی صنعت به‌کار برد؛ اصطلاحی که با تبلیغات فراوان همراه شد. نخستین نمونه از این نوع پروژه‌ها بازی Skull and Bones بود که پس از سال‌ها توسعه‌ی پرحاشیه، سرانجام منتشر شد و بازخوردهای عمدتاً منفی از سوی بازیکنان دریافت کرد. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد بازی اسکال اند بونز تنها پروژه‌ی AAAA یوبیسافت نبوده است. منابع مختلف نیز پیش‌تر اشاره کرده بودند که شعبه‌ی هندی این شرکت هم روی یک بازی در همین مقیاس مشغول به کار است.

در هفته‌های اخیر یوبیسافت به‌دلیل وجود بندی بحث‌برانگیز در قرارداد کاربری‌اش بار دیگر با انتقاد بازیکنان مواجه شد. اگرچه بعدتر اعلام شد که چنین بندهایی در میان ناشران بزرگ صنعت امری رایج محسوب می‌شود، اما همین مسئله دوباره توجهات را به سمت سیاست‌های شرکتی یوبیسافت جلب کرد.

source

توسط elmikhabari.ir