به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Owlcat Games هم‌اکنون مشغول توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی و علمی تخیلی The Expanse: Osiris Reborn است. بااینکه بازی با الهام‌از ریشه‌های داستانی کتاب The Expanse و سریال اقتباسی آن ساخته شده است، بسیاری از علاقه‌مندان آن را با مجموعه Mass Effect از استودیو بایوور مقایسه می‌کنند. باتوجه‌به نمایش‌های اخیر این بازی که بر گیم‌پلی اکشن و تیراندازی سوم‌شخص مبتنی بر کاورگیری، انتخاب همراه، تاکید روی انتخاب‌های داستانی و موارد دیگر تمرکز داشتند، می‌توان به علاقه‌مندان حق داد که این بازی را مشابه سری Mass Effect بدانند.

حال به نظر می‌رسد که الکساندر میشلین، کارگردان خلاق بازی The Expanse: Osiris Reborn نه تنها از این مقایسه‌ها گلایه‌ای ندارد، بلکه نسبت به آن حس فروتنی می‌کند: «اول از همه، ما از این مقایسه‌ها احساس فروتنی می‌کنیم. مجموعه Mass Effect الهام‌بخش بزرگی برای ما به حساب می‌آید؛ زیرا نسخه اول آن به یک بازی نمادین برای نسل ایکس باکس 360 تبدیل شد و بسیاری از اعضای تیم Owlcat Games آن را در جوانی تجربه کرده‌اند.

ما از این مجموعه الهام می‌گیریم. افرادی که وارد صنعت ساخت بازی می‌شوند، یا آثار موفقی نظیر Mass Effect را دیده‌اند و از آن‌ها برای توسعه بازی خود الهام گرفته‌اند یا می‌خواهند فقط برای کسب درآمد فعالیت کنند. نمی‌توان انکار کرد که Mass Effect تأثیر زیادی روی ما به عنوان توسعه‌دهندگان بازی گذاشته است.

با این حال همانطورکه The Expanse یک سری علمی تخیلی معمولی نیست، Osiris Reborn صرفاً تقلیدی از بهترین آثار بایوور نخواهد بود. این یک بازی منحصربه‌فرد از تیم Owlcat Games است و از بسیاری جهات با Mass Effect تفاوت دارد. اولویت اول ما این است تا داستان خود را کمی متفاوت روایت کنیم. ما انتخاب‌ها و عواقب بیشتری را برای بازیکن در نظر می‌گیریم و می‌خواهیم اطمینان داشته باشیم که بازی، انتخاب‌های زیادی را در عین دادن آزادی عمل، پیش روی بازیکن قرار می‌دهد.»

source

توسط elmikhabari.ir