بازی Ghost of Yōtei به‌طور کامل برای PS5 ساخته شده، از توانایی‌های DualSense بیشترین بهره را می‌برد و لودینگ‌های بسیار سریعی خواهد داشت.

با اینکه Ghost of Tsushima حتی پس از عرضه مجدد برای PS5 همچنان یک بازی چشم‌نواز به حساب می‌آید، اما Ghost of Yōtei به سطح کاملاً جدیدی رسیده است. نیت فاکس در گفت‌وگو با سایت VGC فاش کرد که دنباله این بازی «از پایه برای PS5 ساخته شده» و علاوه بر پشتیبانی از کنترلر DualSense، «لودینگ‌هایی به‌شدت سریع» خواهد داشت. او گفت:

کنسول PS5 قطعاً سخت‌افزاری شگفت‌انگیز است، اما بیایید واقع‌بین باشیم؛ این کنترلر نیز فوق‌العاده است. من عاشق بازخورد‌های لمسی‌اش هستم. عاشق شیوه عملکرد تاچ‌پد هستم. Ghost of Yōtei از پایه طراحی شده تا از PS5 بهره ببرد، لودینگ‌های بسیار سریع داشته باشد و بتواند از کنترلر DualSense به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

با توجه به اینکه زمان‌های بارگذاری در Ghost of Tsushima هم بسیار سریع بودند، حالا این سؤال پیش می‌آید که Yōtei چطور می‌خواهد از آن هم فراتر برود. اما به نظر می‌رسد سخت‌افزار و قابلیت‌های این کنسول در سطحی هستند که فاکس به صراحت می‌گوید بدون آن‌ها ساخت دنباله ممکن نبود. او اضافه کرد:

ما درس‌های زیادی با تجربه ساخت بازی Ghost of Tsushima از طریق لنز این کنترلر آموختیم که در شرایط دیگر به آن‌ها نمی‌رسیدیم. همین موضوع به ما یک مزیت ابتدایی داد تا Yōtei را تا جای ممکن با PS5 هماهنگ کنیم و باعث شود واقعاً از طریق این کنترلر زنده شود کنترلری که من عاشقش هستم. ما بدون قابلیت‌های PS5 نمی‌توانستیم این بازی را بسازیم و خوشحالیم که داریم بازی‌ای طراحی می‌کنیم که به‌صورت اختصاصی برای این کنترلر ساخته شده است.

بازی Ghost of Yōtei در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ۱۴۰۴) برای PS5 منتشر خواهد شد و در زمان عرضه از PS5 Pro نیز پشتیبانی می‌کند (اگرچه اطلاعات بیشتری هنوز منتشر نشده). استودیو Sucker Punch تأیید کرده که طول کلی تجربه بازی مشابه Tsushima خواهد بود، هرچند این مسئله به شیوه بازی شما بستگی دارد. با این حال، فارغ از اینکه داستان به چه مسیری می‌رود، متأسفانه «جین ساکای» بازنخواهد گشت.

source

توسط elmikhabari.ir