عنوان The Witcher 3 یکی از شاهکارهای ژانر نقشآفرینی به شمار میرود و همین موضوع نیز سبب شده تا تیم توسعه Witcher 4 از بهتر بودن عنوان نسبتبه نسخه قبلی خود کاملا مطمئن نباشد.
اخیرا فیلیپ وبر (Philipp Weber) کارگردان روایی Witcher 4 با اشاره به چگونگی برتری بازی Witcher 3 گفته است که بهتربودن یک عنوان، موضوعی سلیقهای است؛ چراکه شاید بسیاری عاشق یک بازی باشند و عدهای دیگر اینطور فکر نکنند. به همین دلیل نیز استودیو CD Project Red از فلسفه موفق Witcher 3 در قالب یک فناوری جدید برای عنوان بعدی این مجموعه استفاده میکند.
The Witcher 3 در نگاه بسیاری از گیمرها، بهعنوان تاج پر زرقوبرق عناوین نقشآفرینی شناخته میشود. این بازی با داشتن دنیایی نفسگیر، روایتهای باورنکردنی و شخصیتهای بهیاد ماندنی، زمینه لازم برای توسعه عناوین بعدی در این ژانر را فراهم کرده است و استودیو CDPR میگوید که حتی خودشان هم نمیدانند چگونه باید از این همه برتری نسخه سوم پیشی بگیرند.

فیلیپ وبر میگوید این سطح از تحسینبرانگیزبودن تا حدی سلیقهای است و نمیتوان با استفاده از روشهای سنتی آن را ارزیابی کرد. اگرچه خیلیها درباره پیشیگرفتن Witcher 4 از نسخه سوم این بازی مطمئن نیستند، اما وبر خود را متقاعد کرده است که تجربه هر گیمر متفاوت است. بهطوری که یک فرد میتواند عاشق یک بازی شود اما فرد دیگری حتی از آن متنفر باشد.
با این وجود، تیم سازنده این بازی میخواهد همان فرمولی را که نسخه سوم به آن پایبند بود، پیش ببرد. وبر میگوید The Witcher 4 ترکیبی عالی از فلسفههای قدیمی همراه با نوآوریهای جدید است. این روش به احتمال زیاد نتیجهبخش خواهد بود و موفقیت ویچر بعدی را تضمین میکند.
source