کوجیما در پاسخ به این پرسش که آیا از قابلیت تغییر بازیها پس از عرضه استفاده میکند، توضیح داد که برخی عناصر، بهویژه داستان، هرگز نباید تغییر کنند. او گفت: «بعضی چیزها هستند که نباید آنها را تغییر داد. برای مثال، داستان؛ زیرا هر داستانی در یک بستر زمانی مشخص متولد شده است. نباید این بخشها را دستکاری کرد. این کار من را به یاد کاری میاندازد که جورج لوکاس با جنگ ستارگان انجام و آن را مملو از جلوههای کامپیوتری جدید کرد. آن تغییرات برای دورانی جدید بود، درست است؟ من نمیخواهم چیزی را تغییر دهم که به هویت دورانی که بازی در آن عرضه شده، لطمه بزند.»
این کارگردان ژاپنی تأکید کرد که ترجیح میدهد تغییرات پس از عرضه، بر بهبودهای جزئی گیمپلی و گزینههای دسترسپذیری متمرکز باشند. او توضیح داد: «تغییراتی که من اعمال میکنم، تقریبا همگی به گیمپلی مربوط میشوند. برای مثال، اگر استفاده از یک آیتم دشوار باشد، آن را در دسترستر میکنم، یا اندازه رابط کاربری را بزرگتر میکنم. اینگونه بهبودهای کوچک، مواردی هستند که من تغییر میدهم.»
کوجیما همچنین افزود که بستههای الحاقی بزرگ را فضایی جذاب نمیداند، زیرا کار کردن روی یک بسته الحاقی به این معنا است که پروژه اصلی هرگز به طور کامل به پایان نمیرسد. کوجیما تأیید کرد که درحالحاضر به دقت دادههای بازیکنان Death Stranding 2 را در سراسر جهان بررسی میکند تا ایرادات جزئی و باگها را شناسایی و برطرف کند. همزمان، او کار روی پروژههای بعدی خود را نیز آغاز کرده است:
source