طبق ادعای جدید تحلیل‌گر صنعت بازی، «مایکل پکتر» مدیرکل مجموعه Battlefield یعنی «بایرون بید» به او گفته است که شرکت EA قصد دارد این فرنچایز را به یک عنوان سالانه تبدیل کند.

پکتر می‌گوید که اخیرا با بید صحبت کرد و او گفت هدف EA این است که سه استودیو به‌ صورت چرخشی سه‌ ساله روی Battlefield کار کنند تا بتوانند هر سال یک نسخه جدید منتشر کنند. این مدل انتشار دقیقا مشابه مدل سالانه Call of Duty است، اما پکتر معتقد است که فرنچایز بتلفیلد هنوز ۵ تا ۶ سال با انتشار سالانه پشت سر هم فاصله دارد.

بازی Battlefield 6 که توسط چهار استودیو مختلف شامل DICE و Motive و Ripple Effect و Criterion توسعه یافته است در مسیر موفقیت قرار دارد. اما انتشار سالانه ممکن است به کیفیت و اعتبار این فرنچایز آسیب جدی وارد کند.

Battlefield

طبق داده‌های جدید بازی Battlefield 6 تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار پیش‌خرید در پلتفرم استیم داشته و تعداد ویش‌لیست آن به رقم خیره‌کننده ۲.۷ میلیون رسیده است. این عنوان از شرکت EA بی‌تردید یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال محسوب می‌شود. بیش از نیم میلیون بازیکن در اولین آخر هفته بتای عمومی وارد بازی شدند.

اگرچه آمار دوره بتا تضمینی برای موفقیت نهایی نیست، اما به نظر می‌رسد همه‌ چیز برای EA در مسیر درستی قرار دارد.

source

توسط elmikhabari.ir