به نوشته گیمینگ‌بولت، پس از پشت سر گذاشتن دو دوره بتای عمومی موفق برای بازی تیراندازی بتلفیلد ۶، استودیو دایس به ارائه جزئیاتی درباره بازخوردهای بازیکن‌ها و تغییراتی که قرار است بر اساس این بازخوردها در بازی نهایی رخ دهد، پرداخته و در ادامه و آمارهای جالبی از مشارکت در این تست‌ها را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات در یک پست طولانی با عنوان «گزارش بتای عمومی» منتشر شده است و با توضیح سازندگان پیرامون تغییرات نسخه نهایی Battlefield 6 در زمینه‌های تعادل، مکانیسم‌ها و طراحی کلی آغاز می‌شود.

به گفته دایس، برخی از بزرگترین تغییراتی که قرار است بر اساس بازخوردهای تست بتا در نسخه نهایی Battlefield 6 مشاهده کنیم، مربوط به سلاح‌ها و سیستم حرکت خواهد بود. کار با چندین سلاح در حال بهبود است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تغییرات لگد زدن، سرعت شلیک و موارد خاص‌تر اشاره کرد؛ برای مثال بازیکن‌ها برای کشتن دشمنان با شاتگان M87A1 به بیش از یک تیر نیاز خواهند داشت.

سیستم حرکت هم بر اساس بازخوردها تغییر خواهد کرد؛ برای مثال سرعت افقی از حالت سر خوردن به پرش به اندازه قبل منتقل نخواهد شد. انجام پرش‌های متوالی با کاهش سرعت همراه خواهند بود و ارتفاع پرش‌ها نیز تا حدی تنظیم می‌شود که بازیکن‌ها به راحتی به مکان‌های ناخواسته دسترسی پیدا نکنند. فیزیک نحوه عملکرد چتر نجات نیز دوباره تنظیم شده است تا با شتاب اولیه کمتر هنگام باز شدن به بازیکن امکان کنترل بیشتری روی فرودش بدهد.

در مورد حالت‌های بازی، سازندگان تایید کردند که تعداد بازیکن‌های حالت Rush را به دلیل بازخوردها و متعادل ماندن همچنان کم نگه خواهند داشت. سازنده برای کسانی که تجربه مشابهی با تعداد بازیکنان بیشتر می‌خواهند، حالت Breakthrough را در دست توسعه دارد که بسته به نوع نقشه می‌تواند تا ۶۴ بازیکن همزمان را پشتیبانی کند. علاوه‌براین الکترونیک آرتز اعلام کرد که اگر بازیکن‌ها تمایل دارند تا حالت Rush را با تعداد بازیکن‌های بیشتری امتحان کنند، می‌توانند از طریق Portal وارد عمل شوند. در نهایت تایید شده است که حالت‌های بازی در مقیاس کوچکتر نظیر King of the Hill ،Team Deathmatch و Squad Deathmatch همچنان ۱۶ نفره خواهند ماند.

source

توسط elmikhabari.ir