به نقل از GamingBolt، با عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، کونامی موفق شد توجه دوبارهی طرفداران و منتقدان را به یکی از محبوبترین مجموعههای تاریخ جلب کند. این بازسازی که با استقبال مثبت همراه بوده، حاصل کار تیمی است که کونامی از سال ۲۰۲۰ مشغول ساخت آن بوده است.
طبق گفتهی نوریآکی اوکامورا، تهیهکنندهی بازی در گفتوگو با بلومبرگ: «متوجه شدیم نسل جدید خیلی از نام متال گیر شناختی ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم کاری برای آن انجام دهیم. انتخاب ما بازسازی Snake Eater بود و باقی ماجرا همان چیزی است که میبینید.»
او همچنین تاکید کرده که تیم جدید متشکل از توسعهدهندگان جوان است تا میراث سری را ادامه دهند و به ساخت بازیهای AAA آینده بپردازند. اوکامورا افزود: «ما تیمی ساختهایم که توانایی خلق یک بازی متال گیر را دارد. اما هدف این است که تنها روی یک مجموعه تمرکز نکنند و تجربهی ساخت پروژههای مختلف را نیز بهدست بیاورند.»
در حال حاضر صحبتی از بازسازیهای بیشتر نشده، اما اوکامورا و تهیهکنندهی دیگر، یوجی کورکادو، این احتمال را رد نکردهاند: «اگر طرفداران احساس کنند که میخواهند عناوین بیشتری را تجربه کنند، ما آمادهایم تا آن را در آینده در نظر بگیریم. اما فعلاً همین بازی است.»
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هماکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی در دسترس است.
source