به نقل از GamingBolt، استودیو Rebel Wolves که متشکل از اعضای پیشین CD Projekt RED است، با معرفی اولین بازی خود با نام The Blood of Dawnwalker بار دیگر به سراغ سبک نقشآفرینی اکشن جهانباز رفتهاند، اما این بار رویکرد متفاوتی را دنبال میکند. اثری که بهجای روایتهای صرفاً حماسی، تمرکز بیشتری روی یک سفر شخصی دارد؛ داستان کوئن، مردی که در میان انسانیت و خونآشامی گرفتار شده است و تنها ۳۰ روز فرصت دارد تا خانوادهاش را نجات دهد.
البته این محدودیت زمانی کاملاً سختگیرانه نیست، اما بازیکنان باید همواره گرسنگی کوئن را مدیریت کنند؛ مخصوصاً هنگام شب که شکار کردن به یک نیاز حیاتی تبدیل میشود. در کنار این، سیستم شهرت یا Notoriety نقشی اساسی در روند بازی دارد. بهگفتهی ماتئوش توماشکیویچ، کارگردان خلاق بازی The Blood of Dawnwalker در گفتوگو با IGN، نابودی نیروهای برنسيس میتواند هم مانعتراشی کند و هم فرصتهای تازهای در اختیار بازیکن بگذارد. او توضیح میدهد:
«هرچه اعمال شما علیه برنسيس بیشتر باشد، او نیز واکنش سختتری نشان میدهد. ممکن است فرمانهایی صادر کند که پیشرفت شما را دشوارتر کند که از اعزام سربازان بیشتر به خیابانها و جادهها گرفته تا وضع مقرراتی مانند منع رفتوآمد شبانه میشود. همین امر تغذیه در شب را به مراتب سختتر میکند.»
source