تسوجیموتو سپس به نینتندو سوییچ 2 اشاره کرد و گفت موفقیت آن با قیمت نسبتاً پایین نشان می‌دهد که قدرت خرید کاربران هنوز فاکتوری کلیدی است، اما اشاره‌ای به احتمال انتشار بازی Monster Hunter Wilds روی این کنسول نکرد: «نینتندو سوییچ ۲ در ژوئن ۲۰۲۵ با قیمت ۴۹,۹۸۰ ین عرضه شد و بازخوردها فراتر از انتظار بود. اگرچه قیمت‌ها در کشورهای مختلف متفاوت است، این موضوع نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان عادی همچنان به قیمت حساس هستند.»

رئیس کپکام همچنین به مشکلات اخیر فروش اشاره کرد. پس از مصاحبه، کپکام با کاهش تقریبی ۲۰ درصدی ارزش سهام خود مواجه شد و فروش Monster Hunter Wilds بین آوریل تا ژوئن تنها ۴۷۷,۰۰۰ نسخه بود. با‌این‌حال کپکام تلاش کرد با نگاه به دیگر محصولاتش خبر را مثبت نشان دهد:

«با وجود فروش کمتر از انتظار Monster Hunter Wilds، آخرین نسخه‌ی سری که در فوریه منتشر شد (Monster Hunter Rise) همچنان رشد فروش داشته است. همچنین پس از معرفی جدیدترین نسخه‌ی سری پرچمدار Resident Evil در ژوئن، فروش نسخه‌های دیگر این مجموعه از جمله Resident Evil Village و Resident Evil 4 همچنان در حال افزایش است.»

تسوجیموتو تأکید کرد که چالش بعدی کپکام، غلبه بر موانع قیمت و رساندن Monster Hunter Wilds به مخاطبان گسترده‌تر است و استراتژی‌هایی برای افزایش فروش در طول سال در حال توسعه است.

source

توسط elmikhabari.ir