طبق گزارش‌ها، مک‌دونالد ژاپن و کپکام ، سازنده بازی Street Fighter، طی همکاری تازه‌ای تحت عنوان Street Burgers همه را غافلگیر کردند. این منوی ویژه که هم‌اکنون در دسترس است.

این همکاری از آن دست اتفاقاتی است که در فرهنگ ژاپن معنا پیدا می‌کند. در این کشور نوستالژی و فرهنگ به راحتی در هم ادغام می‌شوند تا مشتریان را ترغیب به انجام خرید نمایند. این همکاری تنها به فروشگاه‌ها محدود نیست و بازیکنان در بازی Street Fighter 6 نیز می‌توانند پاداش‌های ویژه‌ای مرتبط با این کمپین دریافت نمایند، بنابراین شاهد نوعی تلاقی‌ بین دنیا‌های واقعی و مجازی هستیم که حالت سورئال دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا نمایید:

منوی Street Burgers در تمامی شعب مک‌دونالد در کشور ژاپن برای مدت محدود در دسترس است. ممکن است چنین بازاریابی‌ای در نگاه اول صرفاً جنبه‌ تبلیغاتی داشته باشد، اما ژاپن مدت‌هاست که مفهوم نوآوری نمایشی را به سطح هنری رسانده و روی این مفهوم تاکید دارد که حتی لحظه‌ای کوتاه از بازی و سرگرمی، هرچقدر هم تجاری باشد، باز هم ارزش فرهنگی خواهد داشت.

source

توسط elmikhabari.ir