استفاده از Sync به‌طور همزمان Entropy تولید می‌کند، انرژی‌ای که دو مکانیک هجومی Strike و Overdrive را تغذیه می‌کند. Strike یک حمله کوتاه اما کشنده است که می‌تواند دشمنان را منفجر کند، در حالی که Overdrive حالت قدرت‌یافته‌ی خودرو است که ریسک بالایی دارد اما پاداش‌های بزرگی به همراه می‌آورد. Overdrive سرعت خودرو را افزایش می‌دهد، محافظت موقت فراهم می‌کند و امکان از کار انداختن حریفان را می‌دهد؛ با‌این‌حال هر خودرو در حالت Overdrive اگر به دیوار برخورد کند منفجر می‌شود. Strike تنها بخشی از Entropy را مصرف می‌کند، اما Overdrive تمام آن را می‌سوزاند، بنابراین برنامه‌ریزی استراتژیک و استفاده هوشمندانه از هر دو گزینه برای موفقیت حیاتی است.

در بازی Screamer مسابقات به‌طور دینامیک پیش می‌روند و با ساخته و خرج شدن Sync و Entropy تغییر می‌کنند، در حالی که تفاوت در توانایی شخصیت‌ها و کنترل خودروها هر دور چالش‌های منحصر‌به‌فردی ایجاد می‌کند، چه در حالت آفلاین و چه آنلاین، جایی که مسابقه‌های تیم‌محور برجسته خواهند شد.

بازی Screamer در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی منتشر خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir