منتس معتقد است همین پشتوانه باعث میشود تیم بتواند همان هماهنگی فنی و هنری که حس پرواز میان آسمانخراشهای نیویورک را در اسپایدرمن خلق کرد، اینبار در قالبی سنگینتر، خشنتر و احساسیتر برای دنیای ولورین به کار بگیرد. او در بخش دیگری از مصاحبه گفت: «ما همیشه بهدنبال همکارانی هستیم که همان روحیه را بپذیرند. معمولاً پس از پایان یک پروژه، آنها نیز بخشی از مارول میشوند. همکاری ما با دوستانمان در Insomniac Games شاید بهترین نمونهی این فلسفه باشد.»
منتس در ادامه افزود: «بیش از یک دهه است که در چندین پروژهی اسپایدرمن با یکدیگر کار کردهایم و حالا به زبانی مشترک رسیدهایم. وقتی زمان بازگرداندن لوگان به شکلی تماشایی و نفسگیر فرا رسید، برای همه روشن بود که اینسامنیاک انتخابی بینقص است. ارزشهای مشترک و فرهنگی که ساختهایم ما را کنار هم نگه داشته و از ادامهی همکاری در سالهای آینده بسیار خوشحالیم.»
Marvel’s Wolverine قرار است نقاط قوت شناختهشدهی اینسامنیاک را به نمایش بگذارد؛ از مبارزات دقیق و خوانا گرفته تا روایت شخصیتمحور و انیمیشنهای پرجزئیات. در عین حال، بازی هویت مستقل خود را از نظر ریتم، فضا و میزان خشونت حفظ خواهد کرد و از مجموعه اسپایدرمن فاصله میگیرد.
source