در ابتدا سیمون سیلوستری، کارگردان هنری، زیبایی‌شناسی جهان Saros را به‌صورت ادغام هنرهای تجسمی و ​​آینده‌گرایی ایتالیایی توصیف کرد؛ بنابراین بازیکن‌ها هنگام کاوش در جهان کارکوسا و مشاهده مناطق دائماً در حال تغییر آن احساس می‌کنند با محیط‌هایی ارگانیک و وهم‌آلود روبرو هستند که با استفاده از اشکال هندسی گسترده و بیگانه در طراحی خود سعی دارند تا بازیکن‌ها را به شکلی عمیق‌تر جذب کنند.

برخلاف سلین که شخصیت اصلی داستان Returnal بود، شخصیت اصلی بازی Saros به نام آرجون دوراج با هنرنمایی راهول کُهلی بیشتر به سمت مبارزات تهاجمی متمایل است و برای این کار یک سپر Soltari دارد تا هنگام دویدن در محیط بتواند گلوله‌ها را دفع کند. آبی‌بی تیناری، طراح ارشد بازی درباره این سپر توضیح داد: «این ویژگی امکان استراتژی‌های کاملاً جدیدی را فراهم می‌کند؛ به‌طوری‌که یک رویکرد کاملا تازه برای نبردهای پر هرج و مرج را در دسترس قرار می‌دهد که با مزیت‌های قدرت و آسیب گلوله‌ها همراه است.»

جالب اینجا است که استودیو هاوس‌مارک طراحی الگوهای گلوله‌ها در بازی Saros را متحول کرده است تا با کاربرد سپر هماهنگ شوند؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند انتظار استفاده پررنگ از این ویژگی در مبارزه با دشمنان و حتی حل برخی معماها را داشته باشند.

source

توسط elmikhabari.ir