کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مجوز رسمی برای ورود به آزمایش و شرکت در جلسه آزمون است که حاوی اطلاعات مهمی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، تاریخ و محل برگزاری آزمون میباشد. این کارت برای تأیید هویت داوطلب و جلوگیری از تقلب الزامی است و بدون آن ورود به جلسه آزمون امکانپذیر نیست. داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir وارد پنل شخصی خود شده و پس از بررسی صحت اطلاعات کارت، آن را دریافت و چاپ کنند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات کارت، باید از طریق سیستم پاسخگویی سایت اطلاع دهند.
همراه داشتن کارت پرینت شده و کارت شناسایی معتبر هنگام شرکت در آزمون الزامی است. متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دریافت کارت آزمون، می توانند با مشاوران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشند. برای این کار کافی است از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره و عدد ۰ با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولاً ۳ تا ۴ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون است. برای نمونه در سال ۱۴۰۴، کارت ورود به جلسه فراگیر دوازدهم از ساعت ۲۱ روز ۲۳ شهریور ماه منتشر شده و تا چند روز (معمولاً تا روز برگزاری آزمون) برای دریافت در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir فعال بوده است. داوطلبان موظفند در این بازه زمانی با ورود به پنل شخصی خود کارت را دریافت و چاپ کنند تا بتوانند وارد جلسه آزمون شوند.
سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی
سایت رسمی ثبت نام آزمون استخدامی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است. داوطلبان باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون با مراجعه به این سایت، وارد پنل کاربری خود شده و پس از ورود اطلاعات لازم مانند کد ملی و کد رهگیری، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و چاپ کنند. این سایت به عنوان مرجع رسمی دریافت کارت و اطلاعرسانیهای مربوط به آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی شناخته شده است.
| نام وب سایت | لینک مستقیم |
| مرکز آزمون جهاد دانشگاهی | hrtc.ir |
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
به محض منتشر شدن کارت ورود به جلسه آزمون که توسط سامانه جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی می گردد، می بایست متقاضیان شرکت کننده در آزمون برای دریافت هر چه سریع تر کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل در دریافت کارت و یا اشتباه بودن مندرجات کارت فرصت کافی برای اصلاح و رفع آن داشته باشند. برای دریافت کارت آزمون خود می بایست مطابق مراحل زیر پیش روید:
- مرحله اول: مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir یا سامانه اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی و کلیک روی گزینه امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

- مرحله دوم: کلیک روی گزینه ورود به پروفایل

- مرحله سوم: وارد کردن کد ملی و کد رهگیری و ورود به پروفایل شخصی و دریافت کارت ورود به جلسه

اطلاعات درج شده کارت ورود به جلسه دستگاههای دولتی
در زمان ثبت نام در سامانه، برخی اطلاعات فردی و هویتی از داوطلب خواسته می شود که چکیده ای از مهم ترین آن ها را بر روی کارت درج می نمایند. در این بخش به بررسی این اطلاعات خواهیم پرداخت. در حالت کلی می توان کارت ورود به جلسه را شامل موارد زیر دانست:
- نام و نام خانوادگی داوطلب
- شماره شناسنامه داوطلب
- شماره داوطلبی
- حوزه امتحانی
- ساعت و محل برگزاری آزمون
- عنوان شغلی انتخابی و دستگاه اجرایی مربوطه
اهمیت به همراه داشتن کارت ورود به جلسه نیز در واقع به دلیل داشتن همین اطلاعات هویتی است که قابلیت شناسایی را به مسئولین حوزه امتحانی می دهدو مشخص می کند که فرد دارای این کارت شناسایی، مجوز ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون را دارد. همچنین عدم دارا بودن کارت نیز، امکان شرکت کردن در آزمون را از شرکت کنندگان سلب خواهد کرد.
ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی به دو صورت انجام میشود:
- ویرایش آنلاین
بعضی اطلاعات مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغالتحصیلی، آخرین مدرک و سهمیه بومی ممکن است در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (hrtc.ir) به صورت آنلاین قابل ویرایش باشند. داوطلبان باید وارد پنل کاربری خود شده و بخش ویرایش اطلاعات را انتخاب و اصلاحات لازم را انجام دهند. این مرحله معمولا محدود به زمانهای تعیین شده توسط مرکز آزمون است و باید به دقت انجام شود.
- مراجعه حضوری به باجه رفع نقص
برای ویرایش اطلاعاتی که به صورت آنلاین قابل اصلاح نیستند (مانند جنسیت، معلولیت، مقطع تحصیلی، عنوان رشته، اولویت انتخابی و عکس) داوطلبان باید به باجههای رفع نقص کارت ورود به جلسه در استان محل سکونت خود مراجعه کنند. این مراکز معمولاً در زمان توزیع کارت فعال میشوند تا داوطلبان در صورت نیاز اطلاعات خود را اصلاح کنند.
جمع بندی
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، مجوز رسمی حضور در آزمون است که شامل اطلاعاتی مانند نام، شماره داوطلبی، حوزه امتحانی و زمان برگزاری میباشد. داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir، کارت خود را دریافت و چاپ کنند. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در کنار کارت ورود به جلسه الزامی است. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات کارت، امکان ویرایش آنلاین از طریق سایت یا مراجعه به باجه رفع نقص فراهم است. زمان انتشار کارت معمولاً ۳ تا ۴ روز قبل از آزمون است. دریافت نکردن یا نداشتن کارت منجر به محرومیت از شرکت در آزمون خواهد شد.
در صورتی که با ابهام و یا سوالی رو به رو شدید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید و مشکلات خود را در هر ساعت از شبانه روز با ما در میان بگذارید. برای این کار کافی است به شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما در اولین فرصت از سوی کارشناسان مجرب ما پاسخ داده خواهند شد.
از چه سامانه ای می توان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام کرد؟
متقاضیان گرامی می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی به سامانه سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، در مقاله فوق شرح داده شده است.
چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ویرایش کرد؟
برای ویرایش کارت ورود به جلسه، می بایست در همان زمان دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. در زمان دریافت کارت با انتخاب گزینه ویرایش می توانید برخی اطلاعات کارت را مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولید، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مدرک تحصیلی و سهمیه 5 درصدی ایثارگران را تغییر دهید.
چه زمانی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر می شود؟
متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار این کارت اعلام نگردیده است؛ با این حال در حالت معمول 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه منتشر می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
source