به نقل از ددلاین، در ادامه تلاش همیشگی دیزنی برای شکستن قواعد بازاریابی فیلم، این شرکت روز چهارشنبه دو تریلر مربوط به آثار تابستان ۲۰۲۶ را منتشر کرد که این دو اثر فیلم The Devil Wears Prada 2 از استودیوی قرن بیستم و انیمیشن Toy Story 5 از پیکسار هستند؛ دو تریلری که هرکدام در ۲۴ ساعت نخست بازدیدهای چشمگیری به‌جا گذاشتند.

تریلر فیلم The Devil Wears Prada 2 که شاهد بازگشت مریل استریپ، ان هتوی، امیلی بلانت و استنلی توچی هستیم، در روز اول ۱۸۵ میلیون بازدید ثبت کرد؛ رقمی که این اثر را پس از فیلم The Fantastic Four: First Family با ۲۰۲ میلیون بازدید، به دومین تریلر پربازدید سال تبدیل می‌کند. این تریلر همچنین با ۷۹ میلیون بازدید در اینستاگرام به پربازدیدترین تریلر سال در این پلتفرم تبدیل شد و در تیک‌تاک نیز ۶۰ میلیون بازدید به‌دست آورد.

براساس گزارش‌ها، واکنش کاربران به‌شدت مثبت بوده است؛ بازگشتی دوباره به دفتر مجله Runway و تریلری که به‌درستی میزان کافی از اطلاعات را آشکار می‌کند تا طرفداران را مشتاق‌تر نگه دارد. دیوید فرانکل نیز بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشسته است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱ می ۲۰۲۶) فصل تابستان گیشه را آغاز کند.

source

توسط elmikhabari.ir