بر اساس آخرین اخبار بازی و به نقل از رسانه TheGamer، به نظر میرسد که استودیو Full Circle در جلب نظر مخاطبان و سرگرمنگه داشتن آنها با بازی سرویس زنده Skate به مشکل خورده است؛ زیرا از زمان عرضه حدود دو ماه قبل تاکنون بیش از بیش از ۹۰ درصد از آمار اوج بازیکنهای استیم خود را از دست داده است. وقتی شرکت الکترونیک آرتز برای اولین بار اعلام کرد که یک بازی جدید از مجموعه Skate را عرضه میکند، موجی از خوشحالی در میان طرفداران شکل گرفت.
بااین حال وقتی EA تایید کرد که این ریبوت به جای یک تجربه تکنفره سنتی، یک بازی سرویس زنده خواهد بود که روی عناصر آنلاین و پرداخت درونبرنامهای تمرکز دارد، برخی نارضایتی خود را نشان دادند. در حالی که بازی Skate یک گزینه مناسب برای رویکرد سرویس زنده به حساب میآید، اما از دو ماه قبل که از حالت دسترسی زودهنگام خارج و به صورت کامل عرضه شد، روند موفقی نداشته است.
به گزارش کاربران رددیت، بازی Skate اخیراً ۳ هزار و ۶۲۰ بازیکن فعال داشته است که نسبت به زمان اوج خود یعنی ۱۳۴ هزار و ۹۰۱ نفر در زمان عرضه، کاهش چشمگیری را نشان میدهد. همچنین آمارهای SteamDB نشان میدهند که آمار اوج بازیکنان Skate در روزهای اخیر تنها به ۹ هزار و ۶۷۱ نفر رسیده است. مقایسه این عدد با آمار زمان عرضه تایید میکند که بازی Skate در این دو ماه بیش از ۹۰ درصد بازیکنهای استیم خود را از دست داده است.
باید توجه داشته باشیم که حتی آمار بازیکنان بزرگترین بازیهای بازار در نهایت شروع به ریزش میکند. با این حال از دست دادن بازیکن برای بازیهای داستانی و تکنفره چندان مهم نیست، اما برای یک بازی سرویس زنده نظیر Skate میتواند نگرانکننده باشد. این بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است.
source