آبرک با لحنی شوخ‌طبعانه اضافه می‌کند: «خودم هم دارم Dispatch را بازی می‌کنم و احتمالا نصف دنیا همین حالا مشغولش هستند. بازی فوق‌العاده‌ای است؛ اما خب کمی با کار ما فرق دارد.» آبرک در ادامه به ارزش بازی‌های کوتاه‌تر اشاره می‌کند و می‌گوید که لزومی ندارد همه آثار ۱۰ها ساعت محتوا داشته باشند. به باور او، بازی‌ها می‌توانند از سریال‌های کوتاهی الهام بگیرند که داستانی کامل را در ۶ قسمت یا کمتر روایت می‌کنند.

استودیوی دانمارکی آی‌او اینتراکتیو پس از Hitman نسخه ۲۰۱۶، در ساخت Hitman 2 و Hitman 3 از مدل اپیزودیک فاصله گرفت؛ هرچند با محتواهای دوره‌ای مانند Elusive Targets تا حدی همان حال‌وهوا را حفظ کرد. این شرکت هم‌اکنون روی بازی 007: First Light کار می‌کند؛ پروژه‌ای بدون ساختار اپیزودیک که قرار است یک‌جا و کامل منتشر شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و دیدگاه‌های خود را در این‌باره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir