دانشجویان برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌توانند از طریق پشتیبانی سامانه منادا اقدام کنند. سامانه منادا یکی از سامانه‌های دانشگاه آزاد است که در حوزه نقل و انتقالات دانشجویان خدمات مختلفی را ارائه می‌کند و افراد از طریق این سامانه امکان ثبت درخواست برای مهمانی یا انتقالی به شکل آنلاین را خواهند داشت.

برخی از دانشجویان که در دانشگاه آزاد پذیرش می‌شوند، ممکن است به دلایل متعدد از واحد دانشگاهی خود راضی نباشند. بنابراین دانشگاه امکان انتقال این افراد به سایر دانشگاه‌ها را فراهم کرده تا بتوانند در سایر واحدها ادامه تحصیل دهند. پس از ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه آزاد، افراد می‌توانند از طریق پشتیبانی سامانه منادا پیگیر درخواست خود و بررسی وضعیت نقل و انتقال خود به سایر واحدهای دانشگاهی باشند.

اگر هنگام ارتباط با شماره تماس پشتیبانی سایت منادا با خطا مواجه شدید، بهتر است قبل از اینکه مهلت بررسی تمام شود با یک کارشناس خبره وضعیت پرونده‌تان را تحلیل کند. برای جلوگیری از رد درخواست یا طولانی شدن روند بررسی، همین حالا فقط از تلفن ثابت، بدون پیش شماره و عدد ۰ با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس بگیرید تا مشاوران ایران تحصیل وضعیت نقل و انتقال شما را از ابتدا تا تایید نهایی بررسی و راهنمایی کنند.

کاربردهای پشتیبانی سامانه منادا monada.iau.ir

سامانه منادا دانشگاه آزاد یکی از سایت‌های دانشگاه آزاد است که برای نقل و انتقال دانشجویان ایجاد شده است و افراد می‌توانند برای درخواست مهمانی یا انتقالی به صورت اینترنتی از طریق آدرس monada.iau.ir اقدام کنند.

در طول فرایند بررسی و ارزیابی پرونده دانشجویان چنانچه افراد در ارتباط با وضعیت پرونده خود سوالی داشته باشند، باید برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از طریق پشتیبانی سامانه منادا اقدامات لازم را انجام دهند. آشنایی با پشتیبانی سامانه منادا باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی درخواست خود را پیگیری کنند و چنانچه مشکلی در پرونده آنها به وجود داشته باشد، اطلاعات لازم را کسب کنند.

مهم‌ترین موارد استفاده از پشتیبانی سامانه منادا عبارت است از:

  • رسیدگی به مواردی که هنگام ورود به سامانه monada.iau.ir یا صفحات داخلی آن، خطای سیستم، اختلال در بارگذاری یا عدم نمایش صحیح اطلاعات رخ می‌دهد و کاربر نیازمند دریافت راهنمای سامانه است.
  • بررسی و رفع اشکالات مربوط به ثبت درخواست نقل و انتقال یا میهمانی، به‌ویژه زمانی که بخش‌های مختلف فرم یا پیوست‌ها به‌درستی بارگذاری نمی‌شوند و کاربر باید از طریق تیکت پشتیبانی نسبت به رفع خطا اقدام کند.
  • ارائه خدمات مرتبط با فراموشی رمز عبور، اشتباه بودن اطلاعات ورود یا عدم دریافت لینک بازیابی از طریق ایمیل دانشگاهی، که در این موارد استفاده از بخش سامانه پاسخگویی الزامی است.
  • پاسخگویی درباره وضعیت پرونده‌هایی که برای مدت طولانی در مرحله «بررسی توسط واحد مبدا» یا «بررسی توسط واحد مقصد» قرار گرفته‌اند، از طریق مرکز تماس یا تلفن گویا و مطابق با ساعات پاسخگویی اعلام‌شده.
  • رفع مشکلات مربوط به بارگذاری مدارک، عدم ثبت پیوست‌ها یا خطاهای مرتبط با مستندات، که دانشجو باید آن‌ها را از طریق بخش ارتباط با ما در سایت منادا پیگیری کند.
  • ارائه توضیحات تکمیلی برای کاربرانی که در استفاده از بخش‌های مختلف سامانه، از جمله ثبت درخواست، ویرایش اطلاعات یا مشاهده نتیجه نهایی، نیازمند دریافت راهنمای سامانه منادا به‌صورت دقیق و مرحله‌ای هستند.

ارتباط با پشتیبانی سامانه مندا

ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا

افرادی که مراحل ثبت نام در سامانه منادا جهت دریافت نقل و انتقالی یا مهمانی را انجام می‌دهند، چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مشکل سامانه منادا باشند یا نیازمند بررسی پرونده و پیگیری وضعیت دریافت انتقالی یا مهمانی خود هستند، می‌توانند از طریق شماره تماس پشتیبانی سایت منادا و ارتباط با کارشناسان اقدام کنند.

در واقع ارتباط با شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای افرادی ایجاد شده است که نیازمند راهنمای بیشتر هستند یا در بخش فنی این سایت با چالش مواجه می‌شوند. در سال‌های گذشته بخشی به عنوان پشتیبانی سامانه منادا وجود نداشت و افراد فقط باید مسیر ثبت نام انتقال یا مهمانی دانشگاه آزاد را انجام می‌دادند و برای پیگیری درخواست خود یا مواجه شدن با مشکلات فنی باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می‌کردند یا از طریق دانشگاه مبدأ پیگیری‌های لازم را انجام می‌دادند.

اگر نیاز به ارتباط مستقیم‌تر و استعلام پرونده از سطح بالاتر داشته باشید، باید با شماره تلفن نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تماس بگیرید. اپراتورهای این بخش معمولاً دسترسی دقیق‌تری به وضعیت پرونده‌ها، آیین‌نامه‌های جدید، نحوه محاسبه تراز و موارد ویژه مثل انتقال اضطراری دارند و می‌توانند روند بررسی درخواست را برای شما توضیح دهند. استفاده از این شماره‌ها مخصوص زمانی است که چند روز از ثبت تیکت گذشته و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اید یا احساس می‌کنید پرونده‌تان نیازمند بررسی دقیق‌تر است.

شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و پشتیبانی سامانه منادا
عنوان شماره مرکز تماس کاربرد
شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۰۲۱-۷۷۰۰۹۸۷۰ (داخلی ۱۵۴۰) پیگیری درخواست‌های نقل و انتقال، بررسی وضعیت توسط واحد مبدا و مقصد
شماره تماس پشتیبانی سایت منادا ۰۲۱-۷۷۳۱۷۷۴۷ رفع خطاهای سامانه منادا، مشکل ورود، بارگذاری مدارک و کد رهگیری

تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

سابقاً دانشجویانی که برای ثبت نقل و انتقالی خود اقدام می‌کردند، هیچ راهی برای در میان گذاشتن مشکلات فنی یا و پیگیری پرونده خود نداشتند. اما در حال حاضر سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد و تلفن گویای این سامانه راه اندازی شده است.

رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد عنوان کرده است که در حال حاضر تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا با امکانات وسیع و کاربردی راه اندازی شده و ابتدا افراد باید از طریق شماره تلفن ۴۷۴۸ و یا سایر خطوط اصلی سازمان مرکزی پیگیر نقل و انتقالی خود باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد که سامانه پیامکی برای ارائه کد رهگیری و مشخصات نامه و تقاضا در دستور کار واحد دانشگاه آزاد قرار گرفته و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات اپلیکیشن‌های ویژه آن نیز در اختیار افراد قرار دارد.

در حال حاضر پیگیری درخواست و نامه‌های افراد متقاضی به صورت شبانه روزی از بخش‌ پشتیبانی سامانه منادا امکان پذیر است و افراد می‌توانند با ارائه کد رهگیری ارائه شده از سوی اتوماسیون اداری و شماره پرونده خود، در سامانه نقل و انتقال دانشجویی بدون هیچگونه محدودیت زمانی و در همه ایام هفته به صورت ۲۴ ساعته از وضعیت درخواست خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

اطلاعیه

 پشتیبانی سامانه منادا در حال حاضر در دسترس متقاضیان می‌باشد و افراد می‌توانند وضعیت نقل و و انتقالی خود را از طریق آدرس monada.iau.ir پیگیری نمایند.

جمع بندی

آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که به دلایل مختلف از واحد دانشگاه‌های خود راضی نیستند و مایلند برای انتقالی یا مهمانی خود را به واحدهای دیگر دانشگاه آزاد دریافت کنند، پس از ثبت نام در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir  می‌توانند پیگیری‌های لازم را از طریق پشتیبانی سایت منادا انجام دهند. در سال های گذشته که هنوز پشتیبانی سامانه منادا راه‌اندازی هنوز راه اندازی نشده بود، افراد باید به صورت حضوری یا مراجعه به دانشگاه مبدأ پیگیر درخواست خود می‌شدند.

اما در حال حاضر متقاضیان نقل و انتقالی یا مهمانی می‌توانند برای پیگیری درخواست خود اقدامات لازم را به صورت شبانه روزی انجام دهند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با سیستم تلفن گویا و همچنین پشتیبانی منادا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه در ارتباط با ثبت نام در سایت منادا و یا ارتباط با شماره تماس پشتیبانی سایت منادا نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل با شماره ۵۳۰۷ ۹۰۷ ۹۰۹ در ارتباط باشید تا شما دانشجویان گرامی را به بهترین شکل راهنمایی نمایند.

۲.۳/۵ – (۳ امتیاز)

آدرس پشتیبانی سامانه منادا چیست؟

دانشجویان برای ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا می‌توانند از طریق آدرس monada.iau.ir اقدام کنند.

آیا امکان دسترسی به تلفن گویای دانشگاه پشتیبانی سامانه منادا وجود دارد؟

 بله در حال حاضر سامانه تلفنی به شماره ۴۷۴۸ راه‌اندازی شده است و افراد می‌توانند سؤالات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح کنند.

برای رفع خطا یا مشکل ورود به سامانه منادا چه اقدامی لازم است؟

در صورت مواجهه با خطای سیستم، باز نشدن صفحه یا مشکل ورود به حساب کاربری در monada.iau.ir، لازم است ابتدا کش مرورگر را پاک کرده و دوباره وارد شوید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، باید موضوع را از طریق تیکت پشتیبانی سامانه منادا یا تماس با شماره تماس پشتیبانی سایت منادا پیگیری کنید تا کارشناسان بخش فنی وضعیت حساب شما را بررسی کنند.

وضعیت بررسی درخواست نقل و انتقالات را چگونه از پشتیبانی سامانه منادا پیگیری کنیم؟

برای پیگیری وضعیت پرونده در مراحل «بررسی توسط واحد مبدا» یا «بررسی توسط واحد مقصد»، ابتدا باید از بخش «پیگیری درخواست» در پنل منادا استفاده کنید. اگر چند روز وضعیت بدون تغییر باقی مانده باشد، می‌توانید از شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد یا خطوط شماره تلفن نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برای دریافت توضیحات تکمیلی استفاده کنید.

source

توسط elmikhabari.ir